Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie

Brief.pl / Aktualności

W piątek 22 listopada br. startuje kampania wizerunkowa Programu III Polskiego Radia. W spotach telewizyjnych, przygotowanych przez agencję reklamową Walk Creative występują Artur Andrus, Dawid Podsiadło i Zbigniew Zamachowski. Głosu udzielił Wojciech Mann.

-

Kampania ma charakter wizerunkowy, a jej celem jest pozyskanie nowych słuchaczy w wieku 25–49 lat, wykształconych, z poczuciem humoru i obdarzonych otwartością i ciekawością świata.

W filmach wykorzystano wizerunki artystów związanych z Trójką – dziennikarza Programu III Artura Andrusa, młodego, zdolnego wokalisty, laureata nagrody muzycznej „Mateusz Trójki” Dawida Podsiadło oraz aktora Zbigniewa Zamachowskiego, którego głos wykorzystywany jest w dżinglach stacji.

Hasło kampanii – „Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie” ma podkreślić wizerunek Programu III jako stacji z wyrafinowanym poczuciem humoru, pełnej radiowych osobowości i nowoczesnej.

Kampania obejmie telewizję: 15-sekundowe spoty pojawią się na antenach TVP1, TVP2, TVN, w wybranych kanałach tematycznych TVP, TVN, Polsatu, Discovery oraz pakietu AT Media.

Kampanię telewizyjną wesprze emisja spotów na portalu Interia. Filmiki będzie można także obejrzeć na stronie internetowej Trójki www.trojka.polskieradio.pl oraz na profilach Programu III w portalach społecznościowych. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Agencja Promocji Polskiego Radia. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca grudnia br.

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.