Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie

Brief.pl / Aktualności

W piątek 22 listopada br. startuje kampania wizerunkowa Programu III Polskiego Radia. W spotach telewizyjnych, przygotowanych przez agencję reklamową Walk Creative występują Artur Andrus, Dawid Podsiadło i Zbigniew Zamachowski. Głosu udzielił Wojciech Mann.

-

Kampania ma charakter wizerunkowy, a jej celem jest pozyskanie nowych słuchaczy w wieku 25–49 lat, wykształconych, z poczuciem humoru i obdarzonych otwartością i ciekawością świata.

W filmach wykorzystano wizerunki artystów związanych z Trójką – dziennikarza Programu III Artura Andrusa, młodego, zdolnego wokalisty, laureata nagrody muzycznej „Mateusz Trójki” Dawida Podsiadło oraz aktora Zbigniewa Zamachowskiego, którego głos wykorzystywany jest w dżinglach stacji.

Hasło kampanii – „Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie” ma podkreślić wizerunek Programu III jako stacji z wyrafinowanym poczuciem humoru, pełnej radiowych osobowości i nowoczesnej.

Kampania obejmie telewizję: 15-sekundowe spoty pojawią się na antenach TVP1, TVP2, TVN, w wybranych kanałach tematycznych TVP, TVN, Polsatu, Discovery oraz pakietu AT Media.

Kampanię telewizyjną wesprze emisja spotów na portalu Interia. Filmiki będzie można także obejrzeć na stronie internetowej Trójki www.trojka.polskieradio.pl oraz na profilach Programu III w portalach społecznościowych. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Agencja Promocji Polskiego Radia. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca grudnia br.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.