Vlogerzy łączą siły

Vlogerzy łączą siły

Brief.pl / Aktualności

Radosław Kotarski, prowadzący program Polimaty, oraz Barbara Sołtysińska, do tej pory prezes Livebrand PR Communications, współtworzą nową sieć partnerską serwisu YouTube - LifeTube. Ich celem jest pośredniczenie w kontaktach marek z vlogerami oraz pomoc w zaistnieniu markom na YouTubie.

-

Z LifeTube'm współpracują tacy internetowi twórcy jak SA Wardęga, AdBuster, Łukasz Jakóbiak, Remigiusz "Rock" Maciaszek i prowadzący program Lekko Stronniczy - Włodek Markowicz i Karol Paciorek. Ich łączny zasięg to ponad 43 mln wyświetleń filmów na YouTubie miesięcznie.

Nowa sieć partnerska z jednej strony oferuje vlogerom pomoc w technicznym tworzeniu swoich kanałów oraz wsparcie w pozyskiwaniu reklamodawców, a z drugiej strony opracowuje dla marek strategię działań na YouTubie, w tym zajmuje się produkcją reklam i planowaniem kampanii. Współpracuje bezpośrednio z twórcami i markami, ale także z domami mediowymi oraz agencjami.

LifeTube jest pierwszą siecią założoną przez vlogera dla vlogerów. Wcześniej, Ilona Patro i Maciej Budzich, stworzyli projekt "Galopujący Pancernik", w którym blogerzy mieli pomagać innym blogerom i vlogerom w kontaktach z markami.

Powstanie LifeTube'a pokazuje ważny trend - vlogerzy cieszą się coraz większą popularnością wśród użytkowników YouTube'a i coraz większym zainteresowaniem marek. Vlogosfera się profesjonalizuje i bardzo jestem ciekaw, w jaką stronę będzie ewoluować.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

E-commerce i technologie mobilne – związek idealny?

Brief.pl / Aktualności

E-commerce i technologie mobilne – związek idealny?
E-commerce i technologie mobilne – związek idealny?

Idziemy w mobile. Mobile są reklamy, gry, interakcje, a współcześni nastolatkowie nie wyobrażają już sobie życia bez aplikacji. Oczywiście w pełni mobilnych. Informacja o tym, że po raz pierwszy ruch w internecie ze smartfonów przekroczył wielkość ruchu z desktopu oficjalnie rozpoczęła długo wyczekiwaną erę mobile. W tej nowej rzeczywistości e-commerce powinien pokochać technologie mobilne, bo mogą one wnieść wiele wartościowego do jego życia.