Vlogerzy łączą siły

Vlogerzy łączą siły

Brief.pl / Aktualności

Radosław Kotarski, prowadzący program Polimaty, oraz Barbara Sołtysińska, do tej pory prezes Livebrand PR Communications, współtworzą nową sieć partnerską serwisu YouTube - LifeTube. Ich celem jest pośredniczenie w kontaktach marek z vlogerami oraz pomoc w zaistnieniu markom na YouTubie.

-

Z LifeTube'm współpracują tacy internetowi twórcy jak SA Wardęga, AdBuster, Łukasz Jakóbiak, Remigiusz "Rock" Maciaszek i prowadzący program Lekko Stronniczy - Włodek Markowicz i Karol Paciorek. Ich łączny zasięg to ponad 43 mln wyświetleń filmów na YouTubie miesięcznie.

Nowa sieć partnerska z jednej strony oferuje vlogerom pomoc w technicznym tworzeniu swoich kanałów oraz wsparcie w pozyskiwaniu reklamodawców, a z drugiej strony opracowuje dla marek strategię działań na YouTubie, w tym zajmuje się produkcją reklam i planowaniem kampanii. Współpracuje bezpośrednio z twórcami i markami, ale także z domami mediowymi oraz agencjami.

LifeTube jest pierwszą siecią założoną przez vlogera dla vlogerów. Wcześniej, Ilona Patro i Maciej Budzich, stworzyli projekt "Galopujący Pancernik", w którym blogerzy mieli pomagać innym blogerom i vlogerom w kontaktach z markami.

Powstanie LifeTube'a pokazuje ważny trend - vlogerzy cieszą się coraz większą popularnością wśród użytkowników YouTube'a i coraz większym zainteresowaniem marek. Vlogosfera się profesjonalizuje i bardzo jestem ciekaw, w jaką stronę będzie ewoluować.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?