Co słychać na nk.pl?

Co słychać na nk.pl?

Brief.pl / Aktualności

Na pytania dotyczące największego polskiego portalu społecznościowego odpowiedział specjalnie dla Brief.pl Marcin Chruszczyński, dyrektor operacyjny w Naszej Klasie.

-

Co się działo przez ostatnie pół roku z nk.pl? Muszę przyznać, że było w tym okresie dosyć cicho o największym polskim portalu społecznościowym.

W ostatnim czasie skupiliśmy się na wdrażaniu kilku ważnych z punktu widzenia naszej strategii projektów. Po pierwsze dotyczyły one nowej wizji związanej z pozycjonowaniem NK przede wszystkim jako portalu, który umożliwia nie tylko komunikowanie, ale też rozrywkę. W związku z tym sukcesywnie rozwijaliśmy (i wciąż to robimy) naszą platformę gier i aplikacji, jak też projekt Kino NK (rozpoczęliśmy współpracę z Kinoplex). Z drugiej strony dostrzegamy nowe trendy związane z reklamą, dlatego rozwijamy jej zautomatyzowane modele, m.in. RTB. Oczywiście było także wiele mniejszych zmian, związanych głównie z user experience.

Mocną stroną nk.pl były gry - czy coś się zmieniło w tej kwestii?

Zgodnie z tym, o czym wspomniałem w odpowiedzi na poprzednie pytanie – nie. Gry i aplikacje wciąż są jedną z najważniejszych gałęzi (nie tylko biznesowych) naszego portalu. Z tego typu produktów korzystają miliony naszych użytkowników, dlatego stale staramy się rozwijać naszą platformę. Współpracujemy z czołowymi polskimi i wiodącymi zagranicznymi deweloperami, praktycznie w każdym miesiącu wprowadzając nowe tytuły. Jak się okazuje, cieszą się one zainteresowaniem naszych użytkowników.

Jak ciągle rosnąca popularność Facebooka wpływa na nk.pl?

Popularność FB przede wszystkim nas mobilizuje. Ale każda działalność konkurencyjna działa właśnie w ten sposób. Z drugiej strony – wciąż widzimy także swoje przewagi, dlatego aktualnie pozycjonujemy się przede wszystkim jako portal umożliwiający ciekawą, społecznościową rozrywkę. Dziś na NK użytkownicy nie tylko wymieniają się wiadomościami czy korzystają z grup czy forów. Mają także dostęp do filmowych nowości i dziesiątek gier.

Jakie marki w przeciągu ostatnich 6 miesięcy zdecydowały się na działania na nk.pl?

Marki, które z nami współpracują, należą do zróżnicowanych branż i sektorów. Z naszych usług, nie tylko w ostatnim czasie, korzystały zarówno marki FMCG, jak też telekomy czy branża samochodowa.

Nk.pl w 2014 roku będzie…

Polskim portalem społecznościowym, umożliwiającym swoim użytkownikom także wiele różnych form rozrywki.

 

::

Czy uważacie, że obrana przez nk.pl strategia pozwoli utrzymać się się portalowi na rynku?

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.