Polska agencja PR zwycięzcą Stevie Awards

Polska agencja PR zwycięzcą Stevie Awards

Brief.pl / Aktualności

Agencja Procontent Communication, prowadząca działania PR dla Saxo Bank Polska, otrzymała najwyższe wyróżnienie w międzynarodym konkursie Stevie Awards for Women in Business. Firma zwyciężyła w kategorii Reputation/Brand Management.

-

Nagrody Stevie Awards przyznawane są w czterech kategoriach: The American Business Awards, The International Business Awards, Stevie Awards for Sales & Customer Service oraz Stevie Awards for Women in Business.  Co roku do konkursu w każdej z kategorii staje kilkaset prac z całego świata. Międzynarodowe jury złożone z ekspertów w dziedzinie komunikacji przyznaje złote, srebrne oraz brązowe statuetki, nagradzając  w ten sposób najlepsze osiągnięcia z  branży public relations oraz marketingu. 

Agencja została nagrodzona za kompleksowe doradztwo komunikacyjne, obejmujące budowanie wizerunku Saxo Banku na polskim rynku, pozycjonowanie jako eksperta CEO Saxo Bank Polska – dr. Macieja Jędrzejaka oraz stałą współpracę z najważniejszymi mediami biznesowymi, ekonomicznymi i ogólnoinformacyjnymi. Za prowadzenie projektu odpowiedzialny jest dwuosobowy zespół w składzie Piotr Plak i Joanna Sokołowska.

- Pozycjonowanie marki jest złożonym procesem, wymagającym długiej pracy. Zwycięstwo w konkursie Stevie Awards for Women in Business jest dla nas dużym wyróżnieniem, świadczącym o dobrych efektach, jakie udało nam się osiągnąć w czasie półrocznej współpracy z polskim oddziałem Saxo Banku – mówi Iwona Kubicz, prezes zarządu Procontent Communication.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.