wp - grudzien 2016

Polska agencja PR zwycięzcą Stevie Awards

Polska agencja PR zwycięzcą Stevie Awards

Brief.pl / Aktualności

Agencja Procontent Communication, prowadząca działania PR dla Saxo Bank Polska, otrzymała najwyższe wyróżnienie w międzynarodym konkursie Stevie Awards for Women in Business. Firma zwyciężyła w kategorii Reputation/Brand Management.

-

Nagrody Stevie Awards przyznawane są w czterech kategoriach: The American Business Awards, The International Business Awards, Stevie Awards for Sales & Customer Service oraz Stevie Awards for Women in Business.  Co roku do konkursu w każdej z kategorii staje kilkaset prac z całego świata. Międzynarodowe jury złożone z ekspertów w dziedzinie komunikacji przyznaje złote, srebrne oraz brązowe statuetki, nagradzając  w ten sposób najlepsze osiągnięcia z  branży public relations oraz marketingu. 

Agencja została nagrodzona za kompleksowe doradztwo komunikacyjne, obejmujące budowanie wizerunku Saxo Banku na polskim rynku, pozycjonowanie jako eksperta CEO Saxo Bank Polska – dr. Macieja Jędrzejaka oraz stałą współpracę z najważniejszymi mediami biznesowymi, ekonomicznymi i ogólnoinformacyjnymi. Za prowadzenie projektu odpowiedzialny jest dwuosobowy zespół w składzie Piotr Plak i Joanna Sokołowska.

- Pozycjonowanie marki jest złożonym procesem, wymagającym długiej pracy. Zwycięstwo w konkursie Stevie Awards for Women in Business jest dla nas dużym wyróżnieniem, świadczącym o dobrych efektach, jakie udało nam się osiągnąć w czasie półrocznej współpracy z polskim oddziałem Saxo Banku – mówi Iwona Kubicz, prezes zarządu Procontent Communication.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.