Polska agencja PR zwycięzcą Stevie Awards

Polska agencja PR zwycięzcą Stevie Awards

Brief.pl / Aktualności

Agencja Procontent Communication, prowadząca działania PR dla Saxo Bank Polska, otrzymała najwyższe wyróżnienie w międzynarodym konkursie Stevie Awards for Women in Business. Firma zwyciężyła w kategorii Reputation/Brand Management.

-

Nagrody Stevie Awards przyznawane są w czterech kategoriach: The American Business Awards, The International Business Awards, Stevie Awards for Sales & Customer Service oraz Stevie Awards for Women in Business.  Co roku do konkursu w każdej z kategorii staje kilkaset prac z całego świata. Międzynarodowe jury złożone z ekspertów w dziedzinie komunikacji przyznaje złote, srebrne oraz brązowe statuetki, nagradzając  w ten sposób najlepsze osiągnięcia z  branży public relations oraz marketingu. 

Agencja została nagrodzona za kompleksowe doradztwo komunikacyjne, obejmujące budowanie wizerunku Saxo Banku na polskim rynku, pozycjonowanie jako eksperta CEO Saxo Bank Polska – dr. Macieja Jędrzejaka oraz stałą współpracę z najważniejszymi mediami biznesowymi, ekonomicznymi i ogólnoinformacyjnymi. Za prowadzenie projektu odpowiedzialny jest dwuosobowy zespół w składzie Piotr Plak i Joanna Sokołowska.

- Pozycjonowanie marki jest złożonym procesem, wymagającym długiej pracy. Zwycięstwo w konkursie Stevie Awards for Women in Business jest dla nas dużym wyróżnieniem, świadczącym o dobrych efektach, jakie udało nam się osiągnąć w czasie półrocznej współpracy z polskim oddziałem Saxo Banku – mówi Iwona Kubicz, prezes zarządu Procontent Communication.

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.