Tomczyk nowym prezesem zarządu K2

Tomczyk nowym prezesem zarządu K2

Brief.pl / Ludzie

18 listopada 2013 roku rada nadzorcza spółki K2 Internet podjęła uchwałę w sprawie powołania Tomasza Tomczyka na stanowisko prezesa zarządu. Tomczyk od 10 lat pracuje w zarządzie K2, przez ostatnie 6 lat obejmując stanowisko wiceprezesa zarządu.

-

Tomasz Tomczyk jest związany z K2 od grudnia 2002 roku. Obecnie zarządza agencją interaktywną funkcjonującą w ramach Grupy, współtworząc strategię rozwoju całej firmy. Odpowiada za rozwój kluczowych relacji z klientami.

Tomczyk w latach 1999-2000 prowadził własną agencję interaktywną. W 2000 roku objął stanowisko dyrektora zarządzającego, a później prezesa zarządu, odpowiedzialnego za stworzenie od podstaw i rozwój polskiego oddziału niemieckiej sieciowej agencji interaktywnej Concept! (część Ogilvy Interactive). Wycofanie się niemieckiego inwestora z Polski przyspieszyło decyzję o przejściu do K2, wraz z zespołem i klientami w 2002 roku. Tomasz Tomczyk został tym samym udziałowcem Spółki i członkiem 3-osobowego kierownictwa firmy (z Michałem Lachem i Januszem Żebrowskim) odpowiadając za dział obsługi klienta, relacje z kluczowymi klientami oraz nowy biznes.

Od listopada 2003 roku był członkiem zarządu spółki, a od sierpnia 2006 roku wiceprezesem zarządu. Odegrał ważną rolę w tworzeniu K2 wspierając rozwój relacji firmy z nowymi i istniejącymi klientami i kształtując politykę zatrudnienia i budowania zespołu obsługi klienta. Dodatkowo jest autorem koncepcji biznesowych i bierze czynny udział i rozwijaniu najważniejszych wewnętrznych systemów wspierających funkcjonowanie spółki.

Przypomnijmy, że 31 października br. z funkcji prezesa zarządu Grupy K2 Internet zrezygnował Janusz Żebrowski.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.