Tomczyk nowym prezesem zarządu K2

Tomczyk nowym prezesem zarządu K2

Brief.pl / Ludzie

18 listopada 2013 roku rada nadzorcza spółki K2 Internet podjęła uchwałę w sprawie powołania Tomasza Tomczyka na stanowisko prezesa zarządu. Tomczyk od 10 lat pracuje w zarządzie K2, przez ostatnie 6 lat obejmując stanowisko wiceprezesa zarządu.

-

Tomasz Tomczyk jest związany z K2 od grudnia 2002 roku. Obecnie zarządza agencją interaktywną funkcjonującą w ramach Grupy, współtworząc strategię rozwoju całej firmy. Odpowiada za rozwój kluczowych relacji z klientami.

Tomczyk w latach 1999-2000 prowadził własną agencję interaktywną. W 2000 roku objął stanowisko dyrektora zarządzającego, a później prezesa zarządu, odpowiedzialnego za stworzenie od podstaw i rozwój polskiego oddziału niemieckiej sieciowej agencji interaktywnej Concept! (część Ogilvy Interactive). Wycofanie się niemieckiego inwestora z Polski przyspieszyło decyzję o przejściu do K2, wraz z zespołem i klientami w 2002 roku. Tomasz Tomczyk został tym samym udziałowcem Spółki i członkiem 3-osobowego kierownictwa firmy (z Michałem Lachem i Januszem Żebrowskim) odpowiadając za dział obsługi klienta, relacje z kluczowymi klientami oraz nowy biznes.

Od listopada 2003 roku był członkiem zarządu spółki, a od sierpnia 2006 roku wiceprezesem zarządu. Odegrał ważną rolę w tworzeniu K2 wspierając rozwój relacji firmy z nowymi i istniejącymi klientami i kształtując politykę zatrudnienia i budowania zespołu obsługi klienta. Dodatkowo jest autorem koncepcji biznesowych i bierze czynny udział i rozwijaniu najważniejszych wewnętrznych systemów wspierających funkcjonowanie spółki.

Przypomnijmy, że 31 października br. z funkcji prezesa zarządu Grupy K2 Internet zrezygnował Janusz Żebrowski.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.