Empik wprowadza sprzedaż mobilną

Empik wprowadza sprzedaż mobilną

Brief.pl / Aktualności

W 30 największych salonach Empik w Polsce od 1 grudnia br. na salach sprzedaży pojawią się kasjerzy z tabletami, prowadzący sprzedaż mobilną.

-

Dzięki temu rozwiązaniu, klienci będą mogli wygodniej odnaleźć poszukiwany produkt, uzyskać dodatkowe informacje na temat oferty oraz zapłacić za zakupy. Mobilny kasjer Empiku będzie wyposażony w tablet z opcją wyszukania towaru wraz ze sprawdzeniem jego dostępności w danym salonie, jak również w przenośny terminal płatniczy. W ramach transakcji mobilnej klient będzie mógł również skorzystać z aktualnej promocyjnej oferty, proponowanej przy kasie (produkty w obniżonych cenach). Transakcje przy stanowiskach mobilnych odbywać się będą wyłącznie przy użyciu kart płatniczych. 

- Klienci oczekują szybkiej i fachowej obsługi – nie chcą tracić czasu w kolejkach do kas czy na poszukiwanie między półkami sprzedawcy, który odpowie na ich pytania. Stale poszukujemy nowych rozwiązań i narzędzi, dzięki którym proces sprzedaży zostanie maksymalnie skrócony. Sprzedaż mobilna wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i wskazuje jednocześnie nowy kierunek i standardy na rynku detalicznym w Polsce – mówi Olaf Szymanowski, prezes zarządu Empiku.

Sprzedaż mobilna w takim kształcie z sukcesem funkcjonuje w Stanach Zjednoczonych czy innych krajach zachodnich, jednak w Polsce tego typu rozwiązania dopiero raczkują.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.