wp - grudzien 2016

Empik wprowadza sprzedaż mobilną

Empik wprowadza sprzedaż mobilną

Brief.pl / Aktualności

W 30 największych salonach Empik w Polsce od 1 grudnia br. na salach sprzedaży pojawią się kasjerzy z tabletami, prowadzący sprzedaż mobilną.

-

Dzięki temu rozwiązaniu, klienci będą mogli wygodniej odnaleźć poszukiwany produkt, uzyskać dodatkowe informacje na temat oferty oraz zapłacić za zakupy. Mobilny kasjer Empiku będzie wyposażony w tablet z opcją wyszukania towaru wraz ze sprawdzeniem jego dostępności w danym salonie, jak również w przenośny terminal płatniczy. W ramach transakcji mobilnej klient będzie mógł również skorzystać z aktualnej promocyjnej oferty, proponowanej przy kasie (produkty w obniżonych cenach). Transakcje przy stanowiskach mobilnych odbywać się będą wyłącznie przy użyciu kart płatniczych. 

- Klienci oczekują szybkiej i fachowej obsługi – nie chcą tracić czasu w kolejkach do kas czy na poszukiwanie między półkami sprzedawcy, który odpowie na ich pytania. Stale poszukujemy nowych rozwiązań i narzędzi, dzięki którym proces sprzedaży zostanie maksymalnie skrócony. Sprzedaż mobilna wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i wskazuje jednocześnie nowy kierunek i standardy na rynku detalicznym w Polsce – mówi Olaf Szymanowski, prezes zarządu Empiku.

Sprzedaż mobilna w takim kształcie z sukcesem funkcjonuje w Stanach Zjednoczonych czy innych krajach zachodnich, jednak w Polsce tego typu rozwiązania dopiero raczkują.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.