Empik wprowadza sprzedaż mobilną

Empik wprowadza sprzedaż mobilną

Brief.pl / Aktualności

W 30 największych salonach Empik w Polsce od 1 grudnia br. na salach sprzedaży pojawią się kasjerzy z tabletami, prowadzący sprzedaż mobilną.

-

Dzięki temu rozwiązaniu, klienci będą mogli wygodniej odnaleźć poszukiwany produkt, uzyskać dodatkowe informacje na temat oferty oraz zapłacić za zakupy. Mobilny kasjer Empiku będzie wyposażony w tablet z opcją wyszukania towaru wraz ze sprawdzeniem jego dostępności w danym salonie, jak również w przenośny terminal płatniczy. W ramach transakcji mobilnej klient będzie mógł również skorzystać z aktualnej promocyjnej oferty, proponowanej przy kasie (produkty w obniżonych cenach). Transakcje przy stanowiskach mobilnych odbywać się będą wyłącznie przy użyciu kart płatniczych. 

- Klienci oczekują szybkiej i fachowej obsługi – nie chcą tracić czasu w kolejkach do kas czy na poszukiwanie między półkami sprzedawcy, który odpowie na ich pytania. Stale poszukujemy nowych rozwiązań i narzędzi, dzięki którym proces sprzedaży zostanie maksymalnie skrócony. Sprzedaż mobilna wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i wskazuje jednocześnie nowy kierunek i standardy na rynku detalicznym w Polsce – mówi Olaf Szymanowski, prezes zarządu Empiku.

Sprzedaż mobilna w takim kształcie z sukcesem funkcjonuje w Stanach Zjednoczonych czy innych krajach zachodnich, jednak w Polsce tego typu rozwiązania dopiero raczkują.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.