"Życie to nie bajka"- kampania agencji Doe-Anderson

"Życie to nie bajka"- kampania agencji Doe-Anderson

Brief.pl / Inspiracje

Mercy Academy, niewielka, katolicka szkoła dla dziewcząt z Kentucky, wraz z agencją reklamową Doe-Anderson, stworzyła intrygującą kampanię, wychodząca naprzeciw "kulturze księżniczek".

-

"Przygotuj się na prawdziwe życie" to myśl przewodnia kampanii. Za pomocą haseł odwołujących się do popularnych bajek Disneya, np. "Życie to nie bajka" czy "Nie czekaj na księcia, miej możliwość uratować się sama" autorzy pragną uświadomić nastolatkom, że nie muszą być księżniczkami, by rządzić światem.

W Mercy Academy nacisk położony jest na praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy i przygotowanie uczennic na trudy codziennego życia. Chociaż wszyscy lubią bajki, władze szkoły pragną, by jej absolwentki umiały same napisać swoje własne historie, co widać w stworzonej kampanii.mercy academy 2mercy academy 1

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.