"Życie to nie bajka"- kampania agencji Doe-Anderson

"Życie to nie bajka"- kampania agencji Doe-Anderson

Brief.pl / Inspiracje

Mercy Academy, niewielka, katolicka szkoła dla dziewcząt z Kentucky, wraz z agencją reklamową Doe-Anderson, stworzyła intrygującą kampanię, wychodząca naprzeciw "kulturze księżniczek".

-

"Przygotuj się na prawdziwe życie" to myśl przewodnia kampanii. Za pomocą haseł odwołujących się do popularnych bajek Disneya, np. "Życie to nie bajka" czy "Nie czekaj na księcia, miej możliwość uratować się sama" autorzy pragną uświadomić nastolatkom, że nie muszą być księżniczkami, by rządzić światem.

W Mercy Academy nacisk położony jest na praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy i przygotowanie uczennic na trudy codziennego życia. Chociaż wszyscy lubią bajki, władze szkoły pragną, by jej absolwentki umiały same napisać swoje własne historie, co widać w stworzonej kampanii.mercy academy 2mercy academy 1

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.