wp - grudzien 2016

GoldenSubmarine: Pełne zanurzenie w #whaternet!

GoldenSubmarine: Pełne zanurzenie w #whaternet!

Brief.pl / Inspiracje

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine zaprasza internautów i marketerów do pełnego zanurzenia się w #whaternet. To autorski projekt agencji, która „wie, co w necie”. Ma on odpowiadać na pytania o obecne trendy i inspirować do poszukiwania nowych przestrzeni w świecie interakcji.

-

#whaternet to synteza dwóch słów: „what” i „internet”.  Czym jest #whaternet? O tym można przekonać się na stronie www.whaternet.pl. Znaleźć tam można podwodne fotografie, których bohaterami są ludzie GoldenSubmarine. Nurkując głęboko w #whaternet dzielą się swoimi przemyśleniami na temat internetu. Drugi, równie ważny element to profil na Facebooku: https://www.facebook.com/whaternet, gdzie publikowane są regularnie grafiki i zdjęcia dotyczące tego, co aktualnie ciekawego dzieje się w przestrzeni online.

#whaternet to nasz autorski sposób patrzenia na internet. Na co dzień jesteśmy w pełni zanurzeni w trendach, markach, technologiach. To ich pełne zrozumienie zapewnia nam sukces. – mówi prezes GoldenSubmarine, Grzegorz Krzemień. Idea #whaternetu doskonale wpisuje się również w ogólne przesłanie agencji, jaką jest interaktywny błękitny ocean. Chcielibyśmy, żeby marketerzy mogli wykorzystywać naszą wiedzę na temat obszarów marketingu interaktywnego do promocji i rozwoju swoich marek. – dodaje Grzegorz Krzemień.

Podwodna sesja fotograficzna zrealizowana została w specjalnym basenie. Uczestnicy sesji nurkowali z aparatami tlenowymi w asyście płetwonurków. Autorem zdjęć jest fotograf Szymon Kobusiński, wykładowca m.in. Warszawskiej Szkoły Reklamy, Studium Związku Polskich Artystów Fotografików i twórca wielu unikalnych wizualnie, podwodnych projektów fotograficznych.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.