GoldenSubmarine: Pełne zanurzenie w #whaternet!

GoldenSubmarine: Pełne zanurzenie w #whaternet!

Brief.pl / Inspiracje

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine zaprasza internautów i marketerów do pełnego zanurzenia się w #whaternet. To autorski projekt agencji, która „wie, co w necie”. Ma on odpowiadać na pytania o obecne trendy i inspirować do poszukiwania nowych przestrzeni w świecie interakcji.

-

#whaternet to synteza dwóch słów: „what” i „internet”.  Czym jest #whaternet? O tym można przekonać się na stronie www.whaternet.pl. Znaleźć tam można podwodne fotografie, których bohaterami są ludzie GoldenSubmarine. Nurkując głęboko w #whaternet dzielą się swoimi przemyśleniami na temat internetu. Drugi, równie ważny element to profil na Facebooku: https://www.facebook.com/whaternet, gdzie publikowane są regularnie grafiki i zdjęcia dotyczące tego, co aktualnie ciekawego dzieje się w przestrzeni online.

#whaternet to nasz autorski sposób patrzenia na internet. Na co dzień jesteśmy w pełni zanurzeni w trendach, markach, technologiach. To ich pełne zrozumienie zapewnia nam sukces. – mówi prezes GoldenSubmarine, Grzegorz Krzemień. Idea #whaternetu doskonale wpisuje się również w ogólne przesłanie agencji, jaką jest interaktywny błękitny ocean. Chcielibyśmy, żeby marketerzy mogli wykorzystywać naszą wiedzę na temat obszarów marketingu interaktywnego do promocji i rozwoju swoich marek. – dodaje Grzegorz Krzemień.

Podwodna sesja fotograficzna zrealizowana została w specjalnym basenie. Uczestnicy sesji nurkowali z aparatami tlenowymi w asyście płetwonurków. Autorem zdjęć jest fotograf Szymon Kobusiński, wykładowca m.in. Warszawskiej Szkoły Reklamy, Studium Związku Polskich Artystów Fotografików i twórca wielu unikalnych wizualnie, podwodnych projektów fotograficznych.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.