Czeski Czwartek Social Media

Czeski Czwartek Social Media

Brief.pl / Patronaty

Katowicka edycja Czwartkowych Spotkań Social Media już niedługo zajmie wyjątkowe miejsce w ogólnopolskiej historii tego projektu. Już 21 listopada o godzinie 19 w Klubie Kulturalnym “Klawiatura” wydarzenie to odbędzie się po raz pierwszy w całości z udziałem zagranicznych prelegentów z branży social mediowej oraz public relations.

-

Listopad to przełomowy miesiąc zarówno dla uczestników jak i organizatorów Czwartkowych Spotkań Social Media w Katowicach. To tutaj odbędzie się pierwsze w Polsce spotkanie, podczas którego wszystkie prezentowane tematy będą autorstwa zagranicznych – a dokładnie czeskich – prelegentów. Na ten wieczór zaplanowano pięć wystąpień w języku angielskim, które tradycyjnie zostaną uzupełnione dyskusją uczestników.

Zaproszeni goście to specjaliści z branży kreatywnej i PR. Ich prezentacje będą dotyczyć tego, jak działa branża social mediowa w Czechach, a także autorskich projektów poszczególnych agencji związanych między innymi z usprawnianiem analizy działań w mediach społecznościowych czy komunikacji między firmami z branży.

Od tradycyjnych konferencji tematycznych Czwartki odróżnia przede wszystkim miejsce, jakim jest pub. W tej formie spotkanie nabiera nieformalnego (co nie znaczy imprezowego) charakteru. Taka jest właśnie idea Czwartków – dzielenie się wiedzą, poznanie nowych trendów i ciekawostek ze świata marketingu, integracja ludzi z branży i regionu, a tym razem - także pomiędzy specjalistami z różnych krajów. W listopadowej odsłonie spotkania można spodziewać się dodatkowo różnych atrakcji dedykowanych dla uczestników, między innymi konkurs dla najbardziej aktywnych, w którym rozlosujemy książki Wydawnictwa Helion oraz Czwartkowe t-shirty od Koszulkowo.com. Wydarzenie odbywa się pod patronatem Miasta Katowice oraz Instytucji Kultury „Katowice – Miasto Ogrodów”.

Wstęp na spotkanie jest wolny. Do udziału zapraszamy zarówno znawców tematyki, jak i początkujących w mediach społecznościowych, a także wszystkich zainteresowanych!

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn "Brief".

 

Więcej informacji na stronie

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.