Czeski Czwartek Social Media

Czeski Czwartek Social Media

Brief.pl / Patronaty

Katowicka edycja Czwartkowych Spotkań Social Media już niedługo zajmie wyjątkowe miejsce w ogólnopolskiej historii tego projektu. Już 21 listopada o godzinie 19 w Klubie Kulturalnym “Klawiatura” wydarzenie to odbędzie się po raz pierwszy w całości z udziałem zagranicznych prelegentów z branży social mediowej oraz public relations.

-

Listopad to przełomowy miesiąc zarówno dla uczestników jak i organizatorów Czwartkowych Spotkań Social Media w Katowicach. To tutaj odbędzie się pierwsze w Polsce spotkanie, podczas którego wszystkie prezentowane tematy będą autorstwa zagranicznych – a dokładnie czeskich – prelegentów. Na ten wieczór zaplanowano pięć wystąpień w języku angielskim, które tradycyjnie zostaną uzupełnione dyskusją uczestników.

Zaproszeni goście to specjaliści z branży kreatywnej i PR. Ich prezentacje będą dotyczyć tego, jak działa branża social mediowa w Czechach, a także autorskich projektów poszczególnych agencji związanych między innymi z usprawnianiem analizy działań w mediach społecznościowych czy komunikacji między firmami z branży.

Od tradycyjnych konferencji tematycznych Czwartki odróżnia przede wszystkim miejsce, jakim jest pub. W tej formie spotkanie nabiera nieformalnego (co nie znaczy imprezowego) charakteru. Taka jest właśnie idea Czwartków – dzielenie się wiedzą, poznanie nowych trendów i ciekawostek ze świata marketingu, integracja ludzi z branży i regionu, a tym razem - także pomiędzy specjalistami z różnych krajów. W listopadowej odsłonie spotkania można spodziewać się dodatkowo różnych atrakcji dedykowanych dla uczestników, między innymi konkurs dla najbardziej aktywnych, w którym rozlosujemy książki Wydawnictwa Helion oraz Czwartkowe t-shirty od Koszulkowo.com. Wydarzenie odbywa się pod patronatem Miasta Katowice oraz Instytucji Kultury „Katowice – Miasto Ogrodów”.

Wstęp na spotkanie jest wolny. Do udziału zapraszamy zarówno znawców tematyki, jak i początkujących w mediach społecznościowych, a także wszystkich zainteresowanych!

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn "Brief".

 

Więcej informacji na stronie

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.