Snapchat wciąż w rękach założyciela

Snapchat wciąż w rękach założyciela

Brief.pl / Aktualności

Ostatni tydzień był dla Evana Spiegla, założyciela i właściciela firmy Snapchat, niewątpliwie gorącym okresem. Nie dość, że odrzucił propozycję kupna aplikacji za 3 miliardy dolarów, przedstawioną przez Marka Zuckerberga, nie zdecydował się również przyjąć oferty Google'a, opiewającej na 4 miliardy dolarów.

-

Snapchat to aplikacja umożliwiająca dzielenie się zdjęciami ze znajomymi, którzy również jej używają. Co ciekawe, wysłany "snap" widnieje na ekranie odbiorcy najwyżej przez 10 sekund, po czym znika z niego nieodwracalnie. Dane z września pokazują, że użytkownicy aplikacji udostępniają dziennie ponad 350 milionów zdjęć, a to zaledwie 50 milionów mniej od liczby zdjęć udostępnianych na Facebooku. Niedawno wprowadzona aktualizacja pozwala również na zatrzymanie "snapów" na serwerze przez 24 godziny.

Pierwszą ofertę kupna aplikacji złożyła firma Tencet. Spiegel odrzucił jednak propozycję, chcąc uzyskać lepszą cenę. Co ciekawe, po otrzymaniu ofert od Facebooka i Google'a, CEO Snapchata postanowił wstrzymać się ze sprzedażą do następnego roku. Taka decyzją może być wyjaśniona między innymi chęcią założyciela na otrzymanie jeszcze większej kwoty. Jeśli ilość zdjęć udostępnianych przez użytkowników osiągnie 400 mln, pokonując tym samym Facebooka, wartość aplikacji bez wątpienia wzrośnie.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.