Marcin Kalkhoff zakłada BrandAuditors

Marcin Kalkhoff zakłada BrandAuditors

Brief.pl / Ludzie

Marcin Kalkhoff, dotychczasowy dyrektor strategiczny w agencji reklamowej Lowe GGK i autor bloga BrandDoctor.pl, rozstaje się z firmą i powołuje do życia marketingową kancelarię audytorską o nazwie BrandAuditors.

-

Zadaniem firmy będzie diagnozowanie relacji marka – konsument oraz proponowanie korekt i rozwiązań w tym zakresie. Oferta BrandAuditors jest skierowana do właścicieli małych oraz czasami mało znanych marek, ale również do firm zarządzających wielkimi brandami, przy czym nie ogranicza się tylko świata działów marketingu czy zarządów firm. BrandAuditors planują współpracować z tymi, którzy marki tworzą lub się nimi opiekują – marketerami, ale też z ich konsultantami - agencjami reklamowymi czy domami mediowymi, pomagając budować marki o nieprzeciętnej wartości.

 - Po 20 latach pracy w biznesie reklamowym, a szczególnie po 10 latach w roli stratega, widzę powtarzalny kłopot marketerów. Otóż marka, którą zarządzają, jest dla odbiorców niejasna, rozmyta, nie daje wystarczającej wartości i pretekstu do zakupu. Właściciel takiej marki, wręcz utopijnie, zmienia jej kierunek, próbuje coraz to nowych rozwiązań, co najczęściej nie jest ani skuteczne, ani satysfakcjonujące. Kilka lat temu, inspirowany metodologią opracowaną przez Fallon Minneapolis, stworzyłem autorskie narzędzie audytu firmy, marki i komunikacji z konsumentem. Nie jest to gotowy produkt do zdjęcia z półki i wstrzyknięcia w organizację marketera oraz jego aktywność marketingową. Jest to sposób na wspólną pracę w celu wykreowania rozwiązań, które prowadzą do innego spojrzenia na własną markę czy produkt, skutecznego pozycjonowania, przejrzystej komunikacji. Do tej pory posługiwałem się nim pod szyldem BrandDoctor.pl, nadeszła pora, aby nadać mu nazwę - BrandAudit, ale również formę i strukturę, stworzyć z niego przedsięwzięcie biznesowe – mówi Kalkhoff.

 - W ciągu najbliższego miesiąca będziemy mogli pochwalić się efektami pierwszego audytu zrealizowanego dla dużej i dobrze rozpoznawalnej, polskiej marki – dodaje Kalkhoff. - Uznaliśmy również, że naszymi kompetencjami i wiedzą warto się podzielić. Prawdopodobnie jeszcze przed wakacjami ukaże się książka poświęcona strategiom, najpierw w formie ebooka, później także w druku.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.