Dropbox dla biznesu

Dropbox dla biznesu

Brief.pl / Technologie

Dropbox przekroczył liczbę 200 mln użytkowników. Przy okazji zaprezentował nowe rozwiązania skierowane do biznesu.

-

Imponuje dynamiczny wzrost liczby użytkowników usługi - od listopada 2012 uległa ona podwojeniu. Klienci biznesowi stanowią 2 proc. wszyskich klientów, jednak to na nich skupiają się twórcy Dropboxa.

Dropbox For Business zostanie uruchomiony na początku przyszłego roku. Pozwoli użytkownikom lepiej kontrolować swoje konta - zarówno prywatne jak i służbowe - dzięki specjalnym zakładkom, które będą służyły do przełączania się pomiędzy kontami. Będzie można również połączyć ze sobą istniejące już konta.

Wersja mobilna usługi zostanie uaktualniona i będzię przypominać wersję przeznaczoną na desktopy.

Administratorzy kont będą mieli dostęp do informacji kto, z kim i kiedy podzielił się umieszonymi na koncie plikami. W łatwy sposób będą mogli również zmieniać dostępność poszczególnych plików w przypadku opuszczenia firmy przez pracownika lub zmiany jego przydziału. Dzięki temu zmniejszy się szansa wycieku ważnych informacji.

Prostota rozwiązań oferowanych przez Dropbox jest silnym argumentem w walce o rynek usług w chmurze, który staje się coraz bardziej konkurencyjny. Z ciekawością będziemy obserwować jak firma z San Francisco poradzi sobie w starciu z Microsoftem, Google Drive, Box.com czy nową usługą Amazona.

Źródło: techcrunch.com

::

Przeczytaj również:

Dropbox celuje w miliard użytkowników

Tagi:

dropbox

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.