Dropbox dla biznesu

Dropbox dla biznesu

Brief.pl / Technologie

Dropbox przekroczył liczbę 200 mln użytkowników. Przy okazji zaprezentował nowe rozwiązania skierowane do biznesu.

-

Imponuje dynamiczny wzrost liczby użytkowników usługi - od listopada 2012 uległa ona podwojeniu. Klienci biznesowi stanowią 2 proc. wszyskich klientów, jednak to na nich skupiają się twórcy Dropboxa.

Dropbox For Business zostanie uruchomiony na początku przyszłego roku. Pozwoli użytkownikom lepiej kontrolować swoje konta - zarówno prywatne jak i służbowe - dzięki specjalnym zakładkom, które będą służyły do przełączania się pomiędzy kontami. Będzie można również połączyć ze sobą istniejące już konta.

Wersja mobilna usługi zostanie uaktualniona i będzię przypominać wersję przeznaczoną na desktopy.

Administratorzy kont będą mieli dostęp do informacji kto, z kim i kiedy podzielił się umieszonymi na koncie plikami. W łatwy sposób będą mogli również zmieniać dostępność poszczególnych plików w przypadku opuszczenia firmy przez pracownika lub zmiany jego przydziału. Dzięki temu zmniejszy się szansa wycieku ważnych informacji.

Prostota rozwiązań oferowanych przez Dropbox jest silnym argumentem w walce o rynek usług w chmurze, który staje się coraz bardziej konkurencyjny. Z ciekawością będziemy obserwować jak firma z San Francisco poradzi sobie w starciu z Microsoftem, Google Drive, Box.com czy nową usługą Amazona.

Źródło: techcrunch.com

::

Przeczytaj również:

Dropbox celuje w miliard użytkowników

Tagi:

dropbox

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.