wp - grudzien 2016

Dropbox dla biznesu

Dropbox dla biznesu

Brief.pl / Technologie

Dropbox przekroczył liczbę 200 mln użytkowników. Przy okazji zaprezentował nowe rozwiązania skierowane do biznesu.

-

Imponuje dynamiczny wzrost liczby użytkowników usługi - od listopada 2012 uległa ona podwojeniu. Klienci biznesowi stanowią 2 proc. wszyskich klientów, jednak to na nich skupiają się twórcy Dropboxa.

Dropbox For Business zostanie uruchomiony na początku przyszłego roku. Pozwoli użytkownikom lepiej kontrolować swoje konta - zarówno prywatne jak i służbowe - dzięki specjalnym zakładkom, które będą służyły do przełączania się pomiędzy kontami. Będzie można również połączyć ze sobą istniejące już konta.

Wersja mobilna usługi zostanie uaktualniona i będzię przypominać wersję przeznaczoną na desktopy.

Administratorzy kont będą mieli dostęp do informacji kto, z kim i kiedy podzielił się umieszonymi na koncie plikami. W łatwy sposób będą mogli również zmieniać dostępność poszczególnych plików w przypadku opuszczenia firmy przez pracownika lub zmiany jego przydziału. Dzięki temu zmniejszy się szansa wycieku ważnych informacji.

Prostota rozwiązań oferowanych przez Dropbox jest silnym argumentem w walce o rynek usług w chmurze, który staje się coraz bardziej konkurencyjny. Z ciekawością będziemy obserwować jak firma z San Francisco poradzi sobie w starciu z Microsoftem, Google Drive, Box.com czy nową usługą Amazona.

Źródło: techcrunch.com

::

Przeczytaj również:

Dropbox celuje w miliard użytkowników

Tagi:

dropbox

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.