Tyle największe firmy technologiczne zarabiają... w sekundę

Tyle największe firmy technologiczne zarabiają... w sekundę

Brief.pl / Inspiracje

Happier, brytyjski serwis zajmujący się oszczędzaniem pieniędzy, przygotował ciekawe zestawienie pokazujące ile największe firmy technologiczne zarabiają w ciągu zaledwie jednej sekundy.

-

Firma, która znalazła się na pierwszym miejscu tego zestawienia w ciągu jednej sekundy odnotowuje przychody ponad pięć razy wyższe niż średnie wynagrodzenie w Polsce w październiku 2013 roku. Natomiast w ciągu jednej minuty zarabia ponad 1,2 mln zł.

Dla porównania, PKN Orlen, największa firma w Polsce według rankingu magazynu "Forbes", w całym 2012 roku odnotowała przychody na poziomie 120,1 mld zł - lider zestawienia przygotowanego przez Happier taki poziom przychodów osiąga w niecałe 70 dni.

>

Źródło: Happier

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.