Tyle największe firmy technologiczne zarabiają... w sekundę

Tyle największe firmy technologiczne zarabiają... w sekundę

Brief.pl / Inspiracje

Happier, brytyjski serwis zajmujący się oszczędzaniem pieniędzy, przygotował ciekawe zestawienie pokazujące ile największe firmy technologiczne zarabiają w ciągu zaledwie jednej sekundy.

-

Firma, która znalazła się na pierwszym miejscu tego zestawienia w ciągu jednej sekundy odnotowuje przychody ponad pięć razy wyższe niż średnie wynagrodzenie w Polsce w październiku 2013 roku. Natomiast w ciągu jednej minuty zarabia ponad 1,2 mln zł.

Dla porównania, PKN Orlen, największa firma w Polsce według rankingu magazynu "Forbes", w całym 2012 roku odnotowała przychody na poziomie 120,1 mld zł - lider zestawienia przygotowanego przez Happier taki poziom przychodów osiąga w niecałe 70 dni.

>

Źródło: Happier

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.