Konferencja dla praktyków i ekspertów social media

Konferencja dla praktyków i ekspertów social media

Brief.pl / Patronaty

InternetSTANDARD zaprasza 21 i 22 listopada na konferencję socialmediaSTANDARD.

-

Konferencja ma na celu wymianę doświadczeń i pokazanie najciekawszych case study z mediów społecznościowych.

Wśród prelegentów są przedstawiciele między innymi K2 Media, Millward Brown, Microsoft czy Xerox.

Zapraszamy do zapoznania się z programem konferencji i prelegentami.

 

Jeżeli jesteś:

  • Dyrektorem zarzadzającym ds. marketingu lub social media

  • Menedżerem lub specjalistą ds. PR

  • Menedżerem i specjalistą ds. marki, produktu i komunikacji marketingowej

  • Specjalistą, menedżerem i praktykiem social media

  • Interesują Cię zagadnienia związane z serwisami społecznościowymi

Konferencja socialmediaSTANDARD 2013 BIZNES jest właśnie dla Ciebie!

 socialmediastandard

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.