Startują Tłuste Czwartki z Fat ROI

Startują Tłuste Czwartki z Fat ROI

Brief.pl / Patronaty

Fat ROI przygotował cykl darmowych webinarów. Pierwszy z nich: "Jak briefować agencje" już 14 listopada, o godzinie 15:30.

-

Odpowiadasz za marketing? Pracujesz z agencjami interaktywnymi, reklamowymi, PR? Zarejestruj się na webinar o tym, jak pracować z agencjami, aby uzyskiwać jak najwyższe ROI z działań on-line!

Podczas webinaru dowiesz się:

  • czego wymagać od agencji, którą briefujesz
  • jak powinien wyglądać proces briefingu
  • jak opracować swoje wymagania

„Tłuste czwartki z Fat ROI” pomagają usystematyzować wiedzę oraz dają podstawy do dalszego efektywnego działania.

Zapisz się już dziś, wysyłając e-mail (z imieniem i nazwiskiem) na adres: webinar@fatroi.com

Dla pierwszych 10 czytelników BRIEF niespodzianka – specjalny kod zniżkowy o 
wartości 100 zł na szkolenie “ROI w mediach cyfrowych”.

Zapraszamy!

Tagi:

fat roi brief roi

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.