Narodowy Bank Polski i wpadka na Twitterze

Narodowy Bank Polski i wpadka na Twitterze

Brief.pl / Aktualności

Osoba obsługująca konto Narodowego Banku Polskiego na Twitterze chyba zapomniała przełączyć się na prywatny profil i w dość ostrych słowach zwróciła się do dziennikarza TVN24 Jarosława Kuźniara.

-

Poprzez konto NBP do Jarosława Kuźniara został skierowany tweet następującej treści: "@jarekkuzniar masz "przyjemność" zaprosić?  bandytę do studia? idź się leczyć, albo sprawdź w słowniku znaczenia słów, których chcesz użyć..." (pisownia oryginalna - red.). Został on jednak dość szybko usunięty.

Narodowy Bank Polski kilka minut później opublikował sprostowanie:

Jak dowiedzieliśmy się od Przemysława Kuka, dyrektora biura prasowego Narodowego Banku Polskiego, owego "nieautoryzowanego użycia komputera" dopuścił się pracownik NBP. Jak podkreślił Kuk, na razie ustalane są okoliczności całego zajścia, ale z pewnością wobec pracownika, który się nie przelogował zostaną wyciągnięte konsekwencje służbowe.

- Jeszcze raz chciałbym bardzo przeprosić wszystkie osoby, które mogły poczuć się urażone tym tweetem - powiedział Przemysław Kuk.

Cóż, po takim "nieautoryzowanym" użyciu konta na Twitterze warto zadać pytanie o to jakimi zasadami powinna rządzić się aktywność  instytucji państwowych w mediach społecznościowych? Macie jakieś przemyślenia w tej kwestii?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.