Polski podróżnik podbija internet

Brief.pl / Inspiracje

Michał Mikołaj Wojtunik w nietypowy sposób udokumentował swoją 10-cio miesięczną podróż z Wielkiej Brytanii przez Polskę, Tajlandię i Indie. W krótkim filmiku "Bits of Life" przedstawił uroki życia codziennego, przy czym każde ujęcie trwa sekundę.

-

Za pomocą tych krótkich momentów - gry światła na wodzie, przypadkowych uśmiechów czy pracy mrówek - podróżnik skłania do refleksji nad pięknem życia, które dostrzegamy "zatrzymując się" od czasu do czasu. Filmowi towarzyszy utwór Lykke Li - "Little Bit's", zremiksowany przez Drake'a. 

Film został opublikowany m. in. w serwisach Mashable czy Dailydot.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.