Zagraj w poście na Facebooku!

Zagraj w poście na Facebooku!

Brief.pl / Inspiracje

Na fan page’u Cyfrowego Polsatu pojawiła się aplikacja, która umożliwi wzięcie udziału w konkursie z poziomu posta. Kampanię promującą serial „Bez tajemnic” przygotowała agencja Socializer S.A. we współpracy z kanałem HBO.

-

Cyfrowy Polsat przygotował dla fanów serialu „Bez tajemnic” konkurs. Użytkownicy fan page’a mają za zadanie ułożyć za pośrednictwem aplikacji konkursowej puzzle tematycznie związanie z serialem. Wygrają uczestnicy, którzy poprzez przesuwanie klocków w wolne pola stworzą poprawny obrazek w jak najkrótszym czasie. Mechanika aplikacji konkursowej jest oparta jest o posty na fan page’u. Do tej pory jest to wciąż bardzo rzadko spotykane rozwiązanie ze względu na stopień trudności  programowania. Do rozdania jest 14 nagród dziennych - zestawów składających się z dwóch sezonów serialu na DVD, kubka i notesu. Konkurs trwa od 28 października do 10 listopada br.

 

Aplikacja konkursowa, z której inicjatywą wyszedł Cyfrowy Polsat, jest kolejną realizacją Socializer S.A. dla tego klienta. Firmy zaczęły współpracę 2 lata temu. Agencja kompleksowo obsługuje fan page Cyfrowego Polsatu na Facebooku oraz fan page ipla – aplikacji zapewniającą dostęp do bezpłatnych materiałów wideo dzięki połączeniu z internetem.

::

Układanka jest prawdziwym wyzwaniem i trzeba się mocno napracować, aby uzyskać dobry czas. Ma to za zadanie zapewne wydłużyć kontakt użytkownika z marką. Pytanie tylko czy nie za trudną? Jakie jest Wasze zdanie?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.