Zagraj w poście na Facebooku!

Zagraj w poście na Facebooku!

Brief.pl / Inspiracje

Na fan page’u Cyfrowego Polsatu pojawiła się aplikacja, która umożliwi wzięcie udziału w konkursie z poziomu posta. Kampanię promującą serial „Bez tajemnic” przygotowała agencja Socializer S.A. we współpracy z kanałem HBO.

-

Cyfrowy Polsat przygotował dla fanów serialu „Bez tajemnic” konkurs. Użytkownicy fan page’a mają za zadanie ułożyć za pośrednictwem aplikacji konkursowej puzzle tematycznie związanie z serialem. Wygrają uczestnicy, którzy poprzez przesuwanie klocków w wolne pola stworzą poprawny obrazek w jak najkrótszym czasie. Mechanika aplikacji konkursowej jest oparta jest o posty na fan page’u. Do tej pory jest to wciąż bardzo rzadko spotykane rozwiązanie ze względu na stopień trudności  programowania. Do rozdania jest 14 nagród dziennych - zestawów składających się z dwóch sezonów serialu na DVD, kubka i notesu. Konkurs trwa od 28 października do 10 listopada br.

 

Aplikacja konkursowa, z której inicjatywą wyszedł Cyfrowy Polsat, jest kolejną realizacją Socializer S.A. dla tego klienta. Firmy zaczęły współpracę 2 lata temu. Agencja kompleksowo obsługuje fan page Cyfrowego Polsatu na Facebooku oraz fan page ipla – aplikacji zapewniającą dostęp do bezpłatnych materiałów wideo dzięki połączeniu z internetem.

::

Układanka jest prawdziwym wyzwaniem i trzeba się mocno napracować, aby uzyskać dobry czas. Ma to za zadanie zapewne wydłużyć kontakt użytkownika z marką. Pytanie tylko czy nie za trudną? Jakie jest Wasze zdanie?

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.