wp - grudzien 2016

Zagraj w poście na Facebooku!

Zagraj w poście na Facebooku!

Brief.pl / Inspiracje

Na fan page’u Cyfrowego Polsatu pojawiła się aplikacja, która umożliwi wzięcie udziału w konkursie z poziomu posta. Kampanię promującą serial „Bez tajemnic” przygotowała agencja Socializer S.A. we współpracy z kanałem HBO.

-

Cyfrowy Polsat przygotował dla fanów serialu „Bez tajemnic” konkurs. Użytkownicy fan page’a mają za zadanie ułożyć za pośrednictwem aplikacji konkursowej puzzle tematycznie związanie z serialem. Wygrają uczestnicy, którzy poprzez przesuwanie klocków w wolne pola stworzą poprawny obrazek w jak najkrótszym czasie. Mechanika aplikacji konkursowej jest oparta jest o posty na fan page’u. Do tej pory jest to wciąż bardzo rzadko spotykane rozwiązanie ze względu na stopień trudności  programowania. Do rozdania jest 14 nagród dziennych - zestawów składających się z dwóch sezonów serialu na DVD, kubka i notesu. Konkurs trwa od 28 października do 10 listopada br.

 

Aplikacja konkursowa, z której inicjatywą wyszedł Cyfrowy Polsat, jest kolejną realizacją Socializer S.A. dla tego klienta. Firmy zaczęły współpracę 2 lata temu. Agencja kompleksowo obsługuje fan page Cyfrowego Polsatu na Facebooku oraz fan page ipla – aplikacji zapewniającą dostęp do bezpłatnych materiałów wideo dzięki połączeniu z internetem.

::

Układanka jest prawdziwym wyzwaniem i trzeba się mocno napracować, aby uzyskać dobry czas. Ma to za zadanie zapewne wydłużyć kontakt użytkownika z marką. Pytanie tylko czy nie za trudną? Jakie jest Wasze zdanie?

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.