Kampania na rzecz oszczędzania

Kampania na rzecz oszczędzania

Brief.pl / Aktualności

Jesienią bieżącego roku Dalkia Warszawa przygotowała już piątą kampanię edukacyjną „Czy wiesz na co czekają zmarznięci mieszkańcy?”. Akcja skierowana jest do administratorów oraz zarządców nieruchomości, którzy decydują o „włączeniu kaloryferów”. Za przeprowadzenie kampanii odpowiedzialna była agencja GoldenSubmarine.

-

Celem przedsięwzięcia jest przede wszystkim zwrócenie uwagi na problem zbyt późnego włączania ogrzewania mieszkańcom stolicy wraz z nadejściem chłodniejszych, jesiennych dni. 

W ramach akcji  przeprowadzona została szeroka kampania informacyjna m.in. za pośrednictwem buzz marketingu, działań w mediach społecznościowych, e-mail marketingu, a także działań SEM. Dodatkowo na stronie www.cieplodlawarszawy.pl została przygotowana dedykowana akcji zakładka, w której użytkownicy mogą znaleźć szczegółowe informacje m.in. o tym jak płacić mniej za ogrzewanie lub jak oszczędzać ciepło. Ponadto Dalkia Warszawa do faktur wystawianych swoim klientom (m.in. szpitale, budynki administracyjne, urzędy i szkoły) dołączała specjalną wkładkę, w której również znalazły się powyższe informacje. 

Aby przedstawić możliwe rozwiązanie problemu oszczędzania ciepła, Agencja GoldenSubmarine przygotowała infografikę. Pokazuje ona w kilku prostych krokach jak oszczędzać ciepło dziś i co można zrobić jutro, aby zaoszczędzić jeszcze więcej. 

Oszczędzaj ciepło ikonografika

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.