wp - grudzien 2016

Kampania na rzecz oszczędzania

Kampania na rzecz oszczędzania

Brief.pl / Aktualności

Jesienią bieżącego roku Dalkia Warszawa przygotowała już piątą kampanię edukacyjną „Czy wiesz na co czekają zmarznięci mieszkańcy?”. Akcja skierowana jest do administratorów oraz zarządców nieruchomości, którzy decydują o „włączeniu kaloryferów”. Za przeprowadzenie kampanii odpowiedzialna była agencja GoldenSubmarine.

-

Celem przedsięwzięcia jest przede wszystkim zwrócenie uwagi na problem zbyt późnego włączania ogrzewania mieszkańcom stolicy wraz z nadejściem chłodniejszych, jesiennych dni. 

W ramach akcji  przeprowadzona została szeroka kampania informacyjna m.in. za pośrednictwem buzz marketingu, działań w mediach społecznościowych, e-mail marketingu, a także działań SEM. Dodatkowo na stronie www.cieplodlawarszawy.pl została przygotowana dedykowana akcji zakładka, w której użytkownicy mogą znaleźć szczegółowe informacje m.in. o tym jak płacić mniej za ogrzewanie lub jak oszczędzać ciepło. Ponadto Dalkia Warszawa do faktur wystawianych swoim klientom (m.in. szpitale, budynki administracyjne, urzędy i szkoły) dołączała specjalną wkładkę, w której również znalazły się powyższe informacje. 

Aby przedstawić możliwe rozwiązanie problemu oszczędzania ciepła, Agencja GoldenSubmarine przygotowała infografikę. Pokazuje ona w kilku prostych krokach jak oszczędzać ciepło dziś i co można zrobić jutro, aby zaoszczędzić jeszcze więcej. 

Oszczędzaj ciepło ikonografika

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.