Twitter zadebiutował na giełdzie

Twitter zadebiutował na giełdzie

Brief.pl / Aktualności

Największy w tym roku giełdowy debiut spółki technologicznej jest już za nami. Od 7 listopada 2013 roku Twitter jest notowany na nowojorskiej giełdzie.

-

Twitter swój giełdowy debiut może uznać za udany. Na początku akcje firmy można było kupić za 45,1 dol. a na zamknięciu sesji za 44,90 dol. W pewnym momencie cena akcji Twittera przekroczyła  50 dol. - Facebookowi udało się przekroczyć tę barierę po 1,5 roku obecności na NASDAQ.

Przy cenie akcji Twittera na poziomie 44,90 dol. firma osiągnęła  kapitalizację na poziomie 24,93 mld dol. Dla porównania, Facebook jest obecnie wyceniany na 116,7 mld dol. a LinkedIn na 25,25 mld dol.

Jak Twitter poradzi sobie dalej? Czy będzie miał podobne kłopoty z giełdą jak Facebook? Raczej nie, ponieważ może wyciągnąć wnioski z doświadczeń innych mediów społecznościowych notowanych na giełdzie oraz dlatego, że nie ma wobec niego tak rozdmuchanych oczekiwań jakie towarzyszyły IPO firmy Marka Zuckerberga.

Dla przypomnienia prezentujemy oś czasu pokazującą drogę Twittera na giełdę.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.