Twitter zadebiutował na giełdzie

Twitter zadebiutował na giełdzie

Brief.pl / Aktualności

Największy w tym roku giełdowy debiut spółki technologicznej jest już za nami. Od 7 listopada 2013 roku Twitter jest notowany na nowojorskiej giełdzie.

-

Twitter swój giełdowy debiut może uznać za udany. Na początku akcje firmy można było kupić za 45,1 dol. a na zamknięciu sesji za 44,90 dol. W pewnym momencie cena akcji Twittera przekroczyła  50 dol. - Facebookowi udało się przekroczyć tę barierę po 1,5 roku obecności na NASDAQ.

Przy cenie akcji Twittera na poziomie 44,90 dol. firma osiągnęła  kapitalizację na poziomie 24,93 mld dol. Dla porównania, Facebook jest obecnie wyceniany na 116,7 mld dol. a LinkedIn na 25,25 mld dol.

Jak Twitter poradzi sobie dalej? Czy będzie miał podobne kłopoty z giełdą jak Facebook? Raczej nie, ponieważ może wyciągnąć wnioski z doświadczeń innych mediów społecznościowych notowanych na giełdzie oraz dlatego, że nie ma wobec niego tak rozdmuchanych oczekiwań jakie towarzyszyły IPO firmy Marka Zuckerberga.

Dla przypomnienia prezentujemy oś czasu pokazującą drogę Twittera na giełdę.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.