Z Gemiusa do RTB House

Z Gemiusa do RTB House

Brief.pl / Ludzie

Aleksandra Andreasik dołączyła do zespołu RTB House. Zajmuje się kształtowaniem wizerunku oraz wzmocnieniem rozpoznawalności firmy zarówno w Polsce, jak i za granicą. Do jej obowiązków należy również koordynacja działań marketingowych.

-

Andreasik z branżą PR i marketingiem związana jest od 2008 roku.

Do tej pory zajmowała się planowaniem i realizacją działań wizerunkowych Gemiusa. Wcześniej pracowała w jednej z warszawskich agencji public relations – Genesis PR. Współpracowała także ze szczecińskim oddziałem Skandynawsko-Polskiej Izby Gospodarczej oraz firmą doradztwa personalnego Segel Polska.

::

RTB House specjalizuje się w zakupie reklam w modelu Real-Time Bidding (RTB). Spółka powstała w efekcie rozwoju zespołu zajmującego się RTB w Grupie AdPilot. RTB House realizuje obecnie blisko 350 kampanii reklamowych. Firma działa na 26 rynkach Europy, Azji oraz Afryki Północnej, w tym m.in.: w Polsce, Francji, Niemczech, Rosji, Bułgarii, Czechach, Szwecji, Hiszpanii, Turcji, Maroko czy Holandii.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.