Z Gemiusa do RTB House

Z Gemiusa do RTB House

Brief.pl / Ludzie

Aleksandra Andreasik dołączyła do zespołu RTB House. Zajmuje się kształtowaniem wizerunku oraz wzmocnieniem rozpoznawalności firmy zarówno w Polsce, jak i za granicą. Do jej obowiązków należy również koordynacja działań marketingowych.

-

Andreasik z branżą PR i marketingiem związana jest od 2008 roku.

Do tej pory zajmowała się planowaniem i realizacją działań wizerunkowych Gemiusa. Wcześniej pracowała w jednej z warszawskich agencji public relations – Genesis PR. Współpracowała także ze szczecińskim oddziałem Skandynawsko-Polskiej Izby Gospodarczej oraz firmą doradztwa personalnego Segel Polska.

::

RTB House specjalizuje się w zakupie reklam w modelu Real-Time Bidding (RTB). Spółka powstała w efekcie rozwoju zespołu zajmującego się RTB w Grupie AdPilot. RTB House realizuje obecnie blisko 350 kampanii reklamowych. Firma działa na 26 rynkach Europy, Azji oraz Afryki Północnej, w tym m.in.: w Polsce, Francji, Niemczech, Rosji, Bułgarii, Czechach, Szwecji, Hiszpanii, Turcji, Maroko czy Holandii.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.