Z Gemiusa do RTB House

Z Gemiusa do RTB House

Brief.pl / Ludzie

Aleksandra Andreasik dołączyła do zespołu RTB House. Zajmuje się kształtowaniem wizerunku oraz wzmocnieniem rozpoznawalności firmy zarówno w Polsce, jak i za granicą. Do jej obowiązków należy również koordynacja działań marketingowych.

-

Andreasik z branżą PR i marketingiem związana jest od 2008 roku.

Do tej pory zajmowała się planowaniem i realizacją działań wizerunkowych Gemiusa. Wcześniej pracowała w jednej z warszawskich agencji public relations – Genesis PR. Współpracowała także ze szczecińskim oddziałem Skandynawsko-Polskiej Izby Gospodarczej oraz firmą doradztwa personalnego Segel Polska.

::

RTB House specjalizuje się w zakupie reklam w modelu Real-Time Bidding (RTB). Spółka powstała w efekcie rozwoju zespołu zajmującego się RTB w Grupie AdPilot. RTB House realizuje obecnie blisko 350 kampanii reklamowych. Firma działa na 26 rynkach Europy, Azji oraz Afryki Północnej, w tym m.in.: w Polsce, Francji, Niemczech, Rosji, Bułgarii, Czechach, Szwecji, Hiszpanii, Turcji, Maroko czy Holandii.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.