Przyszłość reklamy

Przyszłość reklamy

Magazyn / Wiedza

Gdy mówimy o najbardziej spektakularnych innowacjach w marketingu i reklamie, tak naprawdę powinniśmy mieć na myśli rynek e-commerce. To tu toczy się najbardziej zaciekły bój o prymat w dziedzinie inteligentnych rozwiązań, które pozwolą zbudować bliską, niemal intymną więź z konsumentem. Co zatem ma do zaoferowania współczesny performance marketing i w którą stronę zmierza rynek?

-

Na szerokie kampanie adresowane do wszystkich konsumentów mogą sobie pozwolić tylko nieliczni giganci z branży FMCG, pozostałych po prostu na to nie stać. Czas rozrzutnych kampanii z trudnymi do zmierzenia efektami to odległa przeszłość. Dlatego branża reklamowa buduje swoją przewagę na rozwoju technologii, ofertach szytych na miarę i optymalizacji.

Sporo już powiedziano o modelach RTB, DSP, zaletach „big data” i tego wszystkiego, co pozwala nam tworzyć profil konsumenta, by precyzyjnie docierać z naszą ofertą do konkretnego odbiorcy. „Gdzie tu innowacja?”, ktoś zapyta. Dzisiaj już nie ma sensu polegać na jednej metodzie. Dzielenie strategii reklamowej na odrębne instrumenty nie przynosi maksymalnego efektu. Chociażby samo kupowanie powierzchni w modelu RTB nie daje jeszcze w Polsce oczekiwanych efektów, gdyż najlepsze powierzchnie reklamowe nadal dostępne są tylko w tradycyjnym modelu sprzedaży, a bez nich osiągnięcie ponadprzeciętnych wyników reklamowych jest bardzo trudne.

Kluczową innowacją na rynku będzie zatem połączenie różnorodnych metod w jedną całość i pełna automatyzacja, ścisła integracja narzędzi reklamowych z tymi, pozwalającymi na optymalizację ścieżki zakupowej w e-commerce. Dostawcy narzędzi reklamowych nie będą już oferowali oddzielnie pojedynczych usług, jak np. silnika rekomendacyjnego lub alternatywnie usługi remarketingu dla e-sklepu. Klientom zależy na zintegrowanej ofercie, dzięki której będą mogli zarządzać całością działań sprzedażowych w kanale on-line z jednego miejsca.

::

Cały artykuł można przeczytać w październikowym wydaniu magazynu "Brief", nr 10(168)/2013, który dostępny jest m.in. w wersji elektronicznej na kiosk24.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.