Netizens z nowym new business managerem

Netizens z nowym new business managerem

Brief.pl / Ludzie

Wioleta Giza będzie odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów przez Netizens digital innovation house.

-

Do jej zadań należy również budowanie działu new business, analizowanie rynku, negocjowanie warunków współpracy oraz nadzór nad realizacją zadań przez zespół.

Wcześniej Wioleta Giza zajmowała się koordynacja projektów dla Forum Młodych Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach, następnie pracowała jako product manager pionu strategii i rozwoju w agencji reklamowej Business Consulting. Była również trenerem i coachem w firmie Ale Media.

::

Interaktywny dom produkcyjny Netizens działa w obszarach: online advertising, mobile, interactive installations i software. Specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych i interaktywnych rozwiązań łączących światy on-line i off-line. Netizens obsługuje marki, agencje reklamowe i działy IT w Polsce i na świecie. Pracuje m. in. dla Leroy Merlin, Lexus, Edipresse, National Geographic,Findr Interactive, VPM.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.