Znamy najlepsze kampanie reklamowe roku

Znamy najlepsze kampanie reklamowe roku

Brief.pl / Aktualności

Kampania “Mocnopomocni agenci PZU” została najlepszą kampanią ostatniego roku. Tytuł Człowieka roku zdobyli Michał Wolniak i Dariusz Andrian. Agencja roku to ex aequo Artegence oraz VML Poland, Dom mediowy roku - MEC Global, Marketer roku - PZU. Poznaj wszystkich zwycięzców Mixx Awards 2013.

-

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska 6 listopada podczas Mixx Awards & Conference nagrodził najlepsze kampanie reklamowe online. Galę rozdania nagród poprzedziła konferencja dotycząca efektywności kampanii reklamowych online.

Najlepszą kampanią reklamową w internecie okazała się “Mocnopomocni agenci PZU” przygotowana przez agencję interaktywną VML Poland oraz Starlinka. Kreacja ta, zdobyła także nagrodę w kategorii Kampanie cross-mediowe. VML Poland został także Agencją Roku a liderzy tej agencji  - Michał Wolniak oraz Dariusz Andrian – zdobyli tytuł „Człowieka Roku”.  

Na wyróżnienie zasługuje także GONG oraz MediaCom, którzy zdobyli po 3 statuetki.

Najlepsza agencja w 2013 roku to ex aequo Artegence oraz VML Poland, MEC Global Domem Mediowym Roku, Marketerem Roku - PZU. Tytuł Człowieka Roku zgarnęli Michał Wolniak oraz Dariusz Andrian z agencji VML Poland.

Poznaj zwycięzców w 12 kategoriach tematycznych.

Best in Show MIXX 2013, czyli najwyżej oceniona kampania w ogóle, otrzymała kampania „Mocnopomocni agenci PZU” przygotowana przez VML Poland oraz Starlink.

Organizator konkursu oraz wszystkie firmy członkowskie Związku mogli zgłaszać kandydatów do „Nagród za dokonania”:
- Człowiek Roku
- Marketer Roku
- Agencja Roku
- Dom Mediowy Roku

Kapituła oceniająca zgłoszenia uznała, że najlepszymi w ostatnim roku byli (zwycięzcy oznaczeni szarym kolorem oraz pogrubieniem):

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.