Znamy najlepsze kampanie reklamowe roku

Znamy najlepsze kampanie reklamowe roku

Brief.pl / Aktualności

Kampania “Mocnopomocni agenci PZU” została najlepszą kampanią ostatniego roku. Tytuł Człowieka roku zdobyli Michał Wolniak i Dariusz Andrian. Agencja roku to ex aequo Artegence oraz VML Poland, Dom mediowy roku - MEC Global, Marketer roku - PZU. Poznaj wszystkich zwycięzców Mixx Awards 2013.

-

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska 6 listopada podczas Mixx Awards & Conference nagrodził najlepsze kampanie reklamowe online. Galę rozdania nagród poprzedziła konferencja dotycząca efektywności kampanii reklamowych online.

Najlepszą kampanią reklamową w internecie okazała się “Mocnopomocni agenci PZU” przygotowana przez agencję interaktywną VML Poland oraz Starlinka. Kreacja ta, zdobyła także nagrodę w kategorii Kampanie cross-mediowe. VML Poland został także Agencją Roku a liderzy tej agencji  - Michał Wolniak oraz Dariusz Andrian – zdobyli tytuł „Człowieka Roku”.  

Na wyróżnienie zasługuje także GONG oraz MediaCom, którzy zdobyli po 3 statuetki.

Najlepsza agencja w 2013 roku to ex aequo Artegence oraz VML Poland, MEC Global Domem Mediowym Roku, Marketerem Roku - PZU. Tytuł Człowieka Roku zgarnęli Michał Wolniak oraz Dariusz Andrian z agencji VML Poland.

Poznaj zwycięzców w 12 kategoriach tematycznych.

Best in Show MIXX 2013, czyli najwyżej oceniona kampania w ogóle, otrzymała kampania „Mocnopomocni agenci PZU” przygotowana przez VML Poland oraz Starlink.

Organizator konkursu oraz wszystkie firmy członkowskie Związku mogli zgłaszać kandydatów do „Nagród za dokonania”:
- Człowiek Roku
- Marketer Roku
- Agencja Roku
- Dom Mediowy Roku

Kapituła oceniająca zgłoszenia uznała, że najlepszymi w ostatnim roku byli (zwycięzcy oznaczeni szarym kolorem oraz pogrubieniem):

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.