Znamy najlepsze kampanie reklamowe roku

Znamy najlepsze kampanie reklamowe roku

Brief.pl / Aktualności

Kampania “Mocnopomocni agenci PZU” została najlepszą kampanią ostatniego roku. Tytuł Człowieka roku zdobyli Michał Wolniak i Dariusz Andrian. Agencja roku to ex aequo Artegence oraz VML Poland, Dom mediowy roku - MEC Global, Marketer roku - PZU. Poznaj wszystkich zwycięzców Mixx Awards 2013.

-

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska 6 listopada podczas Mixx Awards & Conference nagrodził najlepsze kampanie reklamowe online. Galę rozdania nagród poprzedziła konferencja dotycząca efektywności kampanii reklamowych online.

Najlepszą kampanią reklamową w internecie okazała się “Mocnopomocni agenci PZU” przygotowana przez agencję interaktywną VML Poland oraz Starlinka. Kreacja ta, zdobyła także nagrodę w kategorii Kampanie cross-mediowe. VML Poland został także Agencją Roku a liderzy tej agencji  - Michał Wolniak oraz Dariusz Andrian – zdobyli tytuł „Człowieka Roku”.  

Na wyróżnienie zasługuje także GONG oraz MediaCom, którzy zdobyli po 3 statuetki.

Najlepsza agencja w 2013 roku to ex aequo Artegence oraz VML Poland, MEC Global Domem Mediowym Roku, Marketerem Roku - PZU. Tytuł Człowieka Roku zgarnęli Michał Wolniak oraz Dariusz Andrian z agencji VML Poland.

Poznaj zwycięzców w 12 kategoriach tematycznych.

Best in Show MIXX 2013, czyli najwyżej oceniona kampania w ogóle, otrzymała kampania „Mocnopomocni agenci PZU” przygotowana przez VML Poland oraz Starlink.

Organizator konkursu oraz wszystkie firmy członkowskie Związku mogli zgłaszać kandydatów do „Nagród za dokonania”:
- Człowiek Roku
- Marketer Roku
- Agencja Roku
- Dom Mediowy Roku

Kapituła oceniająca zgłoszenia uznała, że najlepszymi w ostatnim roku byli (zwycięzcy oznaczeni szarym kolorem oraz pogrubieniem):

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.