Trwa konkurs dla małych firm z globalnymi ambicjami „Think Big"

Brief.pl / Patronaty

Organizatorem jest UPC Biznes, dostawca usług telekomunikacyjnych dla firm. Do zdobycia jest 40 tys. zł.

-

Jest on dedykowany wszystkim przedsiębiorcom, którzy chcą rozwijać swoją działalność poprzez innowacyjne technologie i rozwiązania. Do zdobycia jest 40 000 złotych oraz wiedza i doświadczenie, które pomogą przekuć potencjał firmy w rzeczywisty sukces. W konkursie może wziąć udział każdy, kto przedstawi wykraczający poza przyjęte schematy pomysł na jej rozwój.

Simon Boyd, prezes zarządu UPC Polska:
„Świat nigdy nie dawał tyle możliwości rozwoju co dziś, a sukces jeszcze nigdy nie zależał tak bardzo od przedsiębiorczości i innowacyjności. Właśnie dlatego chcemy ją wspierać. Konkurs Think Big to zaproszenie dla przedsiębiorców z pasją i pomysłami. Zachęcamy ich, by przedstawiali nam swoje plany i idee, by pokazali, że  chcą i potrafią myśleć „big” – wielowymiarowo, innowacyjnie, globalnie, odważnie i z rozmachem. Często postrzegamy innowacje wyłącznie przez pryzmat nowoczesnych technologii, czy ogromnych korporacji, jednak prawdziwe zmiany i rewolucje nie muszą być domeną wielkich firm. Jestem przekonany, że małe przedsiębiorstwa wsparte doświadczeniem, wiedzą i środkami na realizację dalszego rozwoju mają szansę kreować nowoczesny wizerunek polskiej gospodarki. My stawiamy na małe firmy z globalnymi ambicjami.”

Aby wziąć udział w konkursie trzeba odwiedzić stronę thinkbig.upc.pl lub fanpage konkursu UPC Biznes. Think Big na Facebooku i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Następnie należy krótko opisać swoją dotychczasową działalność oraz przedstawić innowacyjny pomysł na jej rozwinięcie. Do zdobycia jest 40 000 złotych! (oraz dwie nagrody po 10 000 złotych). Pierwszy etap konkursu trwa do 18 listopada, zatem to już ostatnie chwile na przesyłanie zgłoszeń.

 

Szczegóły konkursu:

UPC Biznes napędza innowacje

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.