Trwa konkurs dla małych firm z globalnymi ambicjami „Think Big"

Brief.pl / Patronaty

Organizatorem jest UPC Biznes, dostawca usług telekomunikacyjnych dla firm. Do zdobycia jest 40 tys. zł.

-

Jest on dedykowany wszystkim przedsiębiorcom, którzy chcą rozwijać swoją działalność poprzez innowacyjne technologie i rozwiązania. Do zdobycia jest 40 000 złotych oraz wiedza i doświadczenie, które pomogą przekuć potencjał firmy w rzeczywisty sukces. W konkursie może wziąć udział każdy, kto przedstawi wykraczający poza przyjęte schematy pomysł na jej rozwój.

Simon Boyd, prezes zarządu UPC Polska:
„Świat nigdy nie dawał tyle możliwości rozwoju co dziś, a sukces jeszcze nigdy nie zależał tak bardzo od przedsiębiorczości i innowacyjności. Właśnie dlatego chcemy ją wspierać. Konkurs Think Big to zaproszenie dla przedsiębiorców z pasją i pomysłami. Zachęcamy ich, by przedstawiali nam swoje plany i idee, by pokazali, że  chcą i potrafią myśleć „big” – wielowymiarowo, innowacyjnie, globalnie, odważnie i z rozmachem. Często postrzegamy innowacje wyłącznie przez pryzmat nowoczesnych technologii, czy ogromnych korporacji, jednak prawdziwe zmiany i rewolucje nie muszą być domeną wielkich firm. Jestem przekonany, że małe przedsiębiorstwa wsparte doświadczeniem, wiedzą i środkami na realizację dalszego rozwoju mają szansę kreować nowoczesny wizerunek polskiej gospodarki. My stawiamy na małe firmy z globalnymi ambicjami.”

Aby wziąć udział w konkursie trzeba odwiedzić stronę thinkbig.upc.pl lub fanpage konkursu UPC Biznes. Think Big na Facebooku i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Następnie należy krótko opisać swoją dotychczasową działalność oraz przedstawić innowacyjny pomysł na jej rozwinięcie. Do zdobycia jest 40 000 złotych! (oraz dwie nagrody po 10 000 złotych). Pierwszy etap konkursu trwa do 18 listopada, zatem to już ostatnie chwile na przesyłanie zgłoszeń.

 

Szczegóły konkursu:

UPC Biznes napędza innowacje

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.