Trwa konkurs dla małych firm z globalnymi ambicjami „Think Big"

Brief.pl / Patronaty

Organizatorem jest UPC Biznes, dostawca usług telekomunikacyjnych dla firm. Do zdobycia jest 40 tys. zł.

-

Jest on dedykowany wszystkim przedsiębiorcom, którzy chcą rozwijać swoją działalność poprzez innowacyjne technologie i rozwiązania. Do zdobycia jest 40 000 złotych oraz wiedza i doświadczenie, które pomogą przekuć potencjał firmy w rzeczywisty sukces. W konkursie może wziąć udział każdy, kto przedstawi wykraczający poza przyjęte schematy pomysł na jej rozwój.

Simon Boyd, prezes zarządu UPC Polska:
„Świat nigdy nie dawał tyle możliwości rozwoju co dziś, a sukces jeszcze nigdy nie zależał tak bardzo od przedsiębiorczości i innowacyjności. Właśnie dlatego chcemy ją wspierać. Konkurs Think Big to zaproszenie dla przedsiębiorców z pasją i pomysłami. Zachęcamy ich, by przedstawiali nam swoje plany i idee, by pokazali, że  chcą i potrafią myśleć „big” – wielowymiarowo, innowacyjnie, globalnie, odważnie i z rozmachem. Często postrzegamy innowacje wyłącznie przez pryzmat nowoczesnych technologii, czy ogromnych korporacji, jednak prawdziwe zmiany i rewolucje nie muszą być domeną wielkich firm. Jestem przekonany, że małe przedsiębiorstwa wsparte doświadczeniem, wiedzą i środkami na realizację dalszego rozwoju mają szansę kreować nowoczesny wizerunek polskiej gospodarki. My stawiamy na małe firmy z globalnymi ambicjami.”

Aby wziąć udział w konkursie trzeba odwiedzić stronę thinkbig.upc.pl lub fanpage konkursu UPC Biznes. Think Big na Facebooku i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Następnie należy krótko opisać swoją dotychczasową działalność oraz przedstawić innowacyjny pomysł na jej rozwinięcie. Do zdobycia jest 40 000 złotych! (oraz dwie nagrody po 10 000 złotych). Pierwszy etap konkursu trwa do 18 listopada, zatem to już ostatnie chwile na przesyłanie zgłoszeń.

 

Szczegóły konkursu:

UPC Biznes napędza innowacje

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?