Trwa konkurs dla małych firm z globalnymi ambicjami „Think Big"

Brief.pl / Patronaty

Organizatorem jest UPC Biznes, dostawca usług telekomunikacyjnych dla firm. Do zdobycia jest 40 tys. zł.

-

Jest on dedykowany wszystkim przedsiębiorcom, którzy chcą rozwijać swoją działalność poprzez innowacyjne technologie i rozwiązania. Do zdobycia jest 40 000 złotych oraz wiedza i doświadczenie, które pomogą przekuć potencjał firmy w rzeczywisty sukces. W konkursie może wziąć udział każdy, kto przedstawi wykraczający poza przyjęte schematy pomysł na jej rozwój.

Simon Boyd, prezes zarządu UPC Polska:
„Świat nigdy nie dawał tyle możliwości rozwoju co dziś, a sukces jeszcze nigdy nie zależał tak bardzo od przedsiębiorczości i innowacyjności. Właśnie dlatego chcemy ją wspierać. Konkurs Think Big to zaproszenie dla przedsiębiorców z pasją i pomysłami. Zachęcamy ich, by przedstawiali nam swoje plany i idee, by pokazali, że  chcą i potrafią myśleć „big” – wielowymiarowo, innowacyjnie, globalnie, odważnie i z rozmachem. Często postrzegamy innowacje wyłącznie przez pryzmat nowoczesnych technologii, czy ogromnych korporacji, jednak prawdziwe zmiany i rewolucje nie muszą być domeną wielkich firm. Jestem przekonany, że małe przedsiębiorstwa wsparte doświadczeniem, wiedzą i środkami na realizację dalszego rozwoju mają szansę kreować nowoczesny wizerunek polskiej gospodarki. My stawiamy na małe firmy z globalnymi ambicjami.”

Aby wziąć udział w konkursie trzeba odwiedzić stronę thinkbig.upc.pl lub fanpage konkursu UPC Biznes. Think Big na Facebooku i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Następnie należy krótko opisać swoją dotychczasową działalność oraz przedstawić innowacyjny pomysł na jej rozwinięcie. Do zdobycia jest 40 000 złotych! (oraz dwie nagrody po 10 000 złotych). Pierwszy etap konkursu trwa do 18 listopada, zatem to już ostatnie chwile na przesyłanie zgłoszeń.

 

Szczegóły konkursu:

UPC Biznes napędza innowacje

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.