Nowe osoby w A+E Networks Poland

Nowe osoby w A+E Networks Poland

Brief.pl / Ludzie

A+E Networks Poland, nadawca kanałów History, History HD oraz CI Polsat, mianował Karola Beka na nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. komercyjnych, Tomasza Brzezińskiego na kierownika ds. badań i analiz oraz Jarosława Dutkę na dyrektora ds. planowania biznesowego.

-

Zadaniem Karola Beka jest stworzenie i wdrożeniu długookresowej strategii komercyjnej oraz rozwijanie wysokiej jakości kanałów A+E Networks obecnych w Polsce – History, CI Polsat, jak i innych stacji z portfolio koncernu – H2 oraz Lifetime. Odpowiada on za utrzymanie relacji biznesowych z platformami i operatorami kablowymi w kraju. Przed dołączeniem do A+E Networks Bek pracował w Discovery Networks CEEMEA oraz Philips.

Tomasz Brzeziński odpowiada za stworzenie systemu analiz, wdrożenie strategii programowej na kanałach A+E Networks oraz zapewnienie strategicznego wsparcia sprzedaży. Brzeziński był wcześniej związany z Polsat Media. Współpracował również z CR Media oraz OMD Polska.

Jarosław Dutka jest odpowiedzialny za opracowanie, wdrożenie i realizację planu finansowego firmy oraz strategiczne wsparcie działu handlowego. Dutka pracował wcześniej w Discovery Networks CEEMEA, Sandoz i Unilever Polska.

Bek, Brzeziński i Dutka będą raportować bezpośrednio do Izabelli Wiley, dyrektor generalnej w A+E Networks Poland.

::

A+E Networks Poland to część globalnego koncernu medialnego obecnego w ponad 450 milionach gospodarstw domowych w 150 krajach i oferującego konsumentom różnorodne formy rozrywki – od stacji telewizyjnych, stron internetowych, płyt DVD/BD po gry i programy edukacyjne.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.