Nowe osoby w A+E Networks Poland

Nowe osoby w A+E Networks Poland

Brief.pl / Ludzie

A+E Networks Poland, nadawca kanałów History, History HD oraz CI Polsat, mianował Karola Beka na nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. komercyjnych, Tomasza Brzezińskiego na kierownika ds. badań i analiz oraz Jarosława Dutkę na dyrektora ds. planowania biznesowego.

-

Zadaniem Karola Beka jest stworzenie i wdrożeniu długookresowej strategii komercyjnej oraz rozwijanie wysokiej jakości kanałów A+E Networks obecnych w Polsce – History, CI Polsat, jak i innych stacji z portfolio koncernu – H2 oraz Lifetime. Odpowiada on za utrzymanie relacji biznesowych z platformami i operatorami kablowymi w kraju. Przed dołączeniem do A+E Networks Bek pracował w Discovery Networks CEEMEA oraz Philips.

Tomasz Brzeziński odpowiada za stworzenie systemu analiz, wdrożenie strategii programowej na kanałach A+E Networks oraz zapewnienie strategicznego wsparcia sprzedaży. Brzeziński był wcześniej związany z Polsat Media. Współpracował również z CR Media oraz OMD Polska.

Jarosław Dutka jest odpowiedzialny za opracowanie, wdrożenie i realizację planu finansowego firmy oraz strategiczne wsparcie działu handlowego. Dutka pracował wcześniej w Discovery Networks CEEMEA, Sandoz i Unilever Polska.

Bek, Brzeziński i Dutka będą raportować bezpośrednio do Izabelli Wiley, dyrektor generalnej w A+E Networks Poland.

::

A+E Networks Poland to część globalnego koncernu medialnego obecnego w ponad 450 milionach gospodarstw domowych w 150 krajach i oferującego konsumentom różnorodne formy rozrywki – od stacji telewizyjnych, stron internetowych, płyt DVD/BD po gry i programy edukacyjne.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.