Nowe osoby w A+E Networks Poland

Nowe osoby w A+E Networks Poland

Brief.pl / Ludzie

A+E Networks Poland, nadawca kanałów History, History HD oraz CI Polsat, mianował Karola Beka na nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. komercyjnych, Tomasza Brzezińskiego na kierownika ds. badań i analiz oraz Jarosława Dutkę na dyrektora ds. planowania biznesowego.

-

Zadaniem Karola Beka jest stworzenie i wdrożeniu długookresowej strategii komercyjnej oraz rozwijanie wysokiej jakości kanałów A+E Networks obecnych w Polsce – History, CI Polsat, jak i innych stacji z portfolio koncernu – H2 oraz Lifetime. Odpowiada on za utrzymanie relacji biznesowych z platformami i operatorami kablowymi w kraju. Przed dołączeniem do A+E Networks Bek pracował w Discovery Networks CEEMEA oraz Philips.

Tomasz Brzeziński odpowiada za stworzenie systemu analiz, wdrożenie strategii programowej na kanałach A+E Networks oraz zapewnienie strategicznego wsparcia sprzedaży. Brzeziński był wcześniej związany z Polsat Media. Współpracował również z CR Media oraz OMD Polska.

Jarosław Dutka jest odpowiedzialny za opracowanie, wdrożenie i realizację planu finansowego firmy oraz strategiczne wsparcie działu handlowego. Dutka pracował wcześniej w Discovery Networks CEEMEA, Sandoz i Unilever Polska.

Bek, Brzeziński i Dutka będą raportować bezpośrednio do Izabelli Wiley, dyrektor generalnej w A+E Networks Poland.

::

A+E Networks Poland to część globalnego koncernu medialnego obecnego w ponad 450 milionach gospodarstw domowych w 150 krajach i oferującego konsumentom różnorodne formy rozrywki – od stacji telewizyjnych, stron internetowych, płyt DVD/BD po gry i programy edukacyjne.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.