Nowe osoby w A+E Networks Poland

Nowe osoby w A+E Networks Poland

Brief.pl / Ludzie

A+E Networks Poland, nadawca kanałów History, History HD oraz CI Polsat, mianował Karola Beka na nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. komercyjnych, Tomasza Brzezińskiego na kierownika ds. badań i analiz oraz Jarosława Dutkę na dyrektora ds. planowania biznesowego.

-

Zadaniem Karola Beka jest stworzenie i wdrożeniu długookresowej strategii komercyjnej oraz rozwijanie wysokiej jakości kanałów A+E Networks obecnych w Polsce – History, CI Polsat, jak i innych stacji z portfolio koncernu – H2 oraz Lifetime. Odpowiada on za utrzymanie relacji biznesowych z platformami i operatorami kablowymi w kraju. Przed dołączeniem do A+E Networks Bek pracował w Discovery Networks CEEMEA oraz Philips.

Tomasz Brzeziński odpowiada za stworzenie systemu analiz, wdrożenie strategii programowej na kanałach A+E Networks oraz zapewnienie strategicznego wsparcia sprzedaży. Brzeziński był wcześniej związany z Polsat Media. Współpracował również z CR Media oraz OMD Polska.

Jarosław Dutka jest odpowiedzialny za opracowanie, wdrożenie i realizację planu finansowego firmy oraz strategiczne wsparcie działu handlowego. Dutka pracował wcześniej w Discovery Networks CEEMEA, Sandoz i Unilever Polska.

Bek, Brzeziński i Dutka będą raportować bezpośrednio do Izabelli Wiley, dyrektor generalnej w A+E Networks Poland.

::

A+E Networks Poland to część globalnego koncernu medialnego obecnego w ponad 450 milionach gospodarstw domowych w 150 krajach i oferującego konsumentom różnorodne formy rozrywki – od stacji telewizyjnych, stron internetowych, płyt DVD/BD po gry i programy edukacyjne.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.