Frisco.pl jak koreańskie Tesco

Frisco.pl jak koreańskie Tesco

Brief.pl / Technologie

Frisco.pl, jeden z największych w Polsce internetowych sklepów spożywczych, uruchomił w warszawskim metrze wirtualny sklep, w którym zakupy zamawia się skanując smartfonem kody kreskowe produktów.

-

Wirtualny sklep Frisco.pl znajduje się na stacji metra "Centrum". Ściany stacji są oklejone grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których znajdują się różne produkty. Żeby zamówić zakupy z wirtualnego sklepu należy pobrać specjalną aplikację z App Store'u lub sklepu Google Play, zainstalować ją, zeskanować kod kreskowy wybranego towaru i zatwierdzając transakcję podać adres i czas dostawy.

- Wirtualny sklep w metrze to pierwsza tego typu akcja w Polsce. Zlokalizowany jest na najliczniej uczęszczanej stacji warszawskiego metra - szacuje się, że dziennie przewija się przez nią ok. 80 tys. pasażerów – mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

Faktycznie, jest to pierwszy tego typu sklep w Polsce. Niemniej jednak, jest to dość wierne odwzorowanie działań, które w Korei Południowej zrealizowała sieć HomePlus, należąca do Tesco.

Poniżej przedstawiamy film pokazujący jak funkcjonował wirtualny sklep w metrze w Seulu:

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.