wp - grudzien 2016

Frisco.pl jak koreańskie Tesco

Frisco.pl jak koreańskie Tesco

Brief.pl / Technologie

Frisco.pl, jeden z największych w Polsce internetowych sklepów spożywczych, uruchomił w warszawskim metrze wirtualny sklep, w którym zakupy zamawia się skanując smartfonem kody kreskowe produktów.

-

Wirtualny sklep Frisco.pl znajduje się na stacji metra "Centrum". Ściany stacji są oklejone grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których znajdują się różne produkty. Żeby zamówić zakupy z wirtualnego sklepu należy pobrać specjalną aplikację z App Store'u lub sklepu Google Play, zainstalować ją, zeskanować kod kreskowy wybranego towaru i zatwierdzając transakcję podać adres i czas dostawy.

- Wirtualny sklep w metrze to pierwsza tego typu akcja w Polsce. Zlokalizowany jest na najliczniej uczęszczanej stacji warszawskiego metra - szacuje się, że dziennie przewija się przez nią ok. 80 tys. pasażerów – mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

Faktycznie, jest to pierwszy tego typu sklep w Polsce. Niemniej jednak, jest to dość wierne odwzorowanie działań, które w Korei Południowej zrealizowała sieć HomePlus, należąca do Tesco.

Poniżej przedstawiamy film pokazujący jak funkcjonował wirtualny sklep w metrze w Seulu:

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.