Frisco.pl jak koreańskie Tesco

Frisco.pl jak koreańskie Tesco

Brief.pl / Technologie

Frisco.pl, jeden z największych w Polsce internetowych sklepów spożywczych, uruchomił w warszawskim metrze wirtualny sklep, w którym zakupy zamawia się skanując smartfonem kody kreskowe produktów.

-

Wirtualny sklep Frisco.pl znajduje się na stacji metra "Centrum". Ściany stacji są oklejone grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których znajdują się różne produkty. Żeby zamówić zakupy z wirtualnego sklepu należy pobrać specjalną aplikację z App Store'u lub sklepu Google Play, zainstalować ją, zeskanować kod kreskowy wybranego towaru i zatwierdzając transakcję podać adres i czas dostawy.

- Wirtualny sklep w metrze to pierwsza tego typu akcja w Polsce. Zlokalizowany jest na najliczniej uczęszczanej stacji warszawskiego metra - szacuje się, że dziennie przewija się przez nią ok. 80 tys. pasażerów – mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

Faktycznie, jest to pierwszy tego typu sklep w Polsce. Niemniej jednak, jest to dość wierne odwzorowanie działań, które w Korei Południowej zrealizowała sieć HomePlus, należąca do Tesco.

Poniżej przedstawiamy film pokazujący jak funkcjonował wirtualny sklep w metrze w Seulu:

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.