wp - grudzien 2016

Dlaczego chcemy rozmawiać o blogerach?

Dlaczego chcemy rozmawiać o blogerach?

Brief.pl / Eventy

Maciej Budzich na łamach bloga Mediafun.pl odniósł się do debaty organizowanej przez „Brief”, a zainicjowanej przez markę Sokołów. Czujemy się zobligowani do wyjaśnienia części poruszanych we wpisie wątków.

-

Rola marki Sokołów

Sokołów jest inicjatorem debaty. I na tym kończy się jego rola. Spełnia swoją obietnicę, którą złożył pewien czas temu. Nie ma innych, ukrytych motywów.

Przy okazji dokłada cegiełkę do budowy pozytywnego wizerunku blogosfery. Brief dokłada kolejną – chce mówić prezesom polskich firm o zaletach współpracy z blogerami. Tak, uważamy, że blogerzy są ciekawym i skutecznym medium, które będzie rosło w siłę. W najbliższym numerze magazynu znajdą Państwo tekst poświęcony właśnie blogosferze, mówiący o tym, dlaczego warto współpracować z jej przedstawicielami. Do kogo ów tekst trafi? Prosimy przyjrzeć się temu, z kim prowadzimy wywiady – zarówno w magazynie, jak i na kanale YouTube.

 

Spis dobrych praktyk

Nie będzie w założeniu dekalogiem, którego łamanie będzie linczowane na łamach „Briefu”. Ma to być drogowskaz, zarówno dla marek, jak i samych blogerów. Stawiamy go na rozstaju dróg w nadziei, że pomoże obu stronom. Każdy ma swój rozum, mówiąc kolokwialnie, w związku z czym nie zamierzamy edukować na siłę. Każdy sam wybierze swoją własną drogę.

Czujemy potrzebę odniesienia się również do sugestii Macieja Budzicha: „Jeśli tworzymy zbiory dobrych praktyk, to muszą one powstać oddolnie, jeśli mają zostać niezależnie to należy jak ognia należy unikać obecności innych marek, a skupić się przede wszystkim na zaangażowaniu w to samych blogerów”.

Nie zgadzamy się z tym twierdzeniem. Współpraca między marką a blogerem to współpraca obustronna. Sytuacja, w której wyłącznie jedna strona wyznacza zasady, jest niezdrowa. Prowadzi do konfliktów i nieporozumień, czego świadkami byliśmy już wielokrotnie.

Wyjdźmy sobie na spotkanie. Tak zachowują się biznesmemi i osoby, które widzą w sobie partnerów.

 

PS. W pełni zgadzamy się ze stwierdzeniem Macieja Budzicha, że oto recenzowanie nieobejrzanych filmów jest pozbawione sensu...

::

Cały wpis Mediafun.pl dostępny jest tutaj

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.