Polska jako kraj nowych technologii

Polska jako kraj nowych technologii

Brief for Poland / Aktualności

Polska promuje się we Włoszech jako kraj nowych technologii. Innowacje wdrażane przez polskie przedsiębiorstwa będą prezentowane w Turynie podczas serii imprez pod wspólnym tytułem: „Festiwal nowych technologii – Polska, którą warto odkryć”.

-

Goście festiwalu będą mogli obejrzeć multimedialną wystawę przedstawiającą polskie osiągnięcia w dziedzinie zaawansowanych technologii, które wpływają na konkurencyjność Europy w epoce globalizacji.

Uczestnicy seminariów i spotkań będą mogli porozmawiać z przedstawicielami polskiego biznesu m.in. o przemyśle lotniczym i sektorze ICT.

Wybór Turynu, stolicy Piemontu, jako miejsca promowania tych dziedzin polskiego przemysłu nie jest przypadkowy. Podobnie jak województwa lubelskie i podkarpackie w Polsce, Piemont jest we Włoszech wiodącym regionem w sektorze lotniczym i nowych technologii. Dodatkowym atutem polskich województw jest też zlokalizowanie na ich terenie Specjalnych Stref  Ekonomicznych i klastrów (technologicznego, lotniczego, informatycznego). W tych rejonach warunki szczególnie sprzyjają rozwojowi współpracy z zagranicznymi inwestorami.

W programie “Dni Polskich” – wydarzenia, którego elementem jest “Festiwal nowych technologii” - znalazły się również koncerty, spotkania z polskimi twórcami i wystawa o historii złamania niemieckiego kodu Enigma przez polskich matematyków podczas II wojny światowej.

Głównym organizatorem wydarzenia, które odbędzie się w dniach 6 a 12 listopada są Ambasada RP i Instytut Polski w Rzymie, zaś patronem władze Turynu.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.