Pierwszy polski hotel z nagrodą World Luxury Hotel Award

Pierwszy polski hotel z nagrodą World Luxury Hotel Award

Brief for Poland / Aktualności

Hotel Krasicki otrzymał prestiżową nagrodę World Luxury Hotel Award 2013. O statuetkę rywalizowało ponad tysiąc obiektów. Międzynarodowa kapituła uhonorowała hotel w Lidzbarku Warmińskim statuetką w kategorii Luxury Historical Hotel.

-

Nagroda jest przyznawana od 2007 roku hotelom, które spełniają najwyższe standardy i wyróżniają się perfekcją świadczonych usług. O statuetkę World Luxury Hotel Awards 2013 rywalizowało ponad tysiąc obiektów - hotele, grupy hotelowe, resorty i ekskluzywne pensjonaty z całego świata. Swoich faworytów mogli wskazać także internauci. Międzynarodowe jury wyłoniło zwycięzców spośród obiektów, które w plebiscycie on-line trwającym od 24 czerwca do 26 lipca, otrzymały najwięcej głosów.

Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 1 listopada w Tajlandii. W imieniu Hotelu Krasicki nagrodę podczas uroczystej Gali odebrała Katarzyna Grabińska, dyrektor działu marketingu i sprzedaży.

Promocja regionu i atrakcji turystycznych
XIV-wieczny zamek Biskupów Warmińskich to jeden z najcenniejszych zabytkowych obiektów Warmii i Mazur. - O naszym regionie zrobiło się głośno na arenie międzynarodowej za sprawą plebiscytu „Siedem Cudów Natury”, w którym Mazury znalazły się w ścisłym finale. Teraz nastał czas na promocję wyjątkowej krainy, jaką jest Warmia oraz związanych z nią walorów, jak spokój, ucieczka od codziennego zgiełku – mówi Jacek Protas, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego.

– Hotel Krasicki z pewnością będzie miał w tym duży udział. Warto podkreślić, że to nie tylko komfortowy obiekt wypoczynkowy, ale przede wszystkim wzór tego, jak można przywrócić zabytkowej budowli dawny blask i świetność z wykorzystaniem funduszy UE. Jestem przekonany, że to prestiżowe wyróżnienie przyciągnie na Warmię i Mazury jeszcze więcej turystów i inwestorów nie tylko z Polski, ale również z zagranicy.

::

Hotel Krasicki został otwarty 10 maja 2011 roku. Renowacja zabytkowego przedzamcza trwała prawie 16 miesięcy. Pracowały przy niej lokalne firmy, a pracę zyskało ponad 300 osób. Koszt inwestycji to ok. 58 mln zł. Dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 oraz z Budżetu Państwa wyniosło 15 milionów złotych.

W Hotelu Krasicki do dyspozycji gości jest 250 miejsc noclegowych w 122 pokojach, a także strefa SPA i Centrum Wellness. Obiekt jest także przystosowany do organizacji konferencji i spotkań biznesowych. Jest tam siedem sal, które mogą pomieścić od 450 do 600 osób.

Wnętrza Hotelu nawiązują stylistyką do pierwotnej estetyki przedzamcza, a nazwy pomieszczeń - do dawnych mieszkańców obiektu, m.in. Mikołaja Kopernika czy Napoleona. Architekturę Hotelu Krasicki doceniono między innymi w konkursie International Hotel Award w 2011 roku w kategorii Best New Hotel Construction and Design. 

::

Przeczytaj także:  Polski hotel w światowej czołówce

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.