Współpraca pomiędzy blogerem a marką - Laboratorium Brief

Współpraca pomiędzy blogerem a marką - Laboratorium Brief

Brief.pl / Eventy

6 listopada w Warszawie odbędzie się debata, której celem będzie opracowanie zestawu dobrych praktyk na temat współpracy blogerów oraz marek.

-

W czasie debaty zaproszeni goście przedyskutują najważniejsze aspekty współpracy pomiędzy markami i blogerami. Wnioski zostaną spisane w celu stworzenia dokumentu będącego zbiorem dobrych praktyk.

Zarówno magazyn "Brief" jak i inicjator wydarzenia "Sokołów", mają nadzieję, że powstały zbiór dobrych praktyk przyczyni się do uniknięcia w przyszłości nieporozumień na linii bloger - marka.

Relacja z debaty oraz wnioski będą dostępne na stronie i w magazynie Brief.

 

W debacie wezmą udział:

Tomasz Sulewski, head of social media, Orange Polska

Krystian Cieślak, associate director, Citybell Consulting

Artur Kurasiński, bloger, ak74.pl

Jerzy Łabuda, PR specialist, Samsung Polska

Michał Górecki, bloger, michal-gorecki.pl

Michał Stępień, vloger, KotletTV

Agata Lipiec, ekspert ds. social media instytucji finansowych

Katarzyna Iwaniuk, zastępca dyrektora zarządzającego, natemat.pl

Bożena Głowacka, mecenas

Debata odbędzie się w Klubie Bankowca (bez udziału publiczności). Moderatorem będzie Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief".

"Laboratorium Brief" jest nową inicjatywą magazynu "Brief" w odpowiedzi na palące problemy z zakresu komunikacji, technologii czy strategii. Każda kolejna edycja dotyczyć będzie innego zagadnienia. Zapraszamy do kontaktu osoby zainteresowane współpracą.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.