Współpraca pomiędzy blogerem a marką - Laboratorium Brief

Współpraca pomiędzy blogerem a marką - Laboratorium Brief

Brief.pl / Eventy

6 listopada w Warszawie odbędzie się debata, której celem będzie opracowanie zestawu dobrych praktyk na temat współpracy blogerów oraz marek.

-

W czasie debaty zaproszeni goście przedyskutują najważniejsze aspekty współpracy pomiędzy markami i blogerami. Wnioski zostaną spisane w celu stworzenia dokumentu będącego zbiorem dobrych praktyk.

Zarówno magazyn "Brief" jak i inicjator wydarzenia "Sokołów", mają nadzieję, że powstały zbiór dobrych praktyk przyczyni się do uniknięcia w przyszłości nieporozumień na linii bloger - marka.

Relacja z debaty oraz wnioski będą dostępne na stronie i w magazynie Brief.

 

W debacie wezmą udział:

Tomasz Sulewski, head of social media, Orange Polska

Krystian Cieślak, associate director, Citybell Consulting

Artur Kurasiński, bloger, ak74.pl

Jerzy Łabuda, PR specialist, Samsung Polska

Michał Górecki, bloger, michal-gorecki.pl

Michał Stępień, vloger, KotletTV

Agata Lipiec, ekspert ds. social media instytucji finansowych

Katarzyna Iwaniuk, zastępca dyrektora zarządzającego, natemat.pl

Bożena Głowacka, mecenas

Debata odbędzie się w Klubie Bankowca (bez udziału publiczności). Moderatorem będzie Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief".

"Laboratorium Brief" jest nową inicjatywą magazynu "Brief" w odpowiedzi na palące problemy z zakresu komunikacji, technologii czy strategii. Każda kolejna edycja dotyczyć będzie innego zagadnienia. Zapraszamy do kontaktu osoby zainteresowane współpracą.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.