wp - grudzien 2016

Współpraca pomiędzy blogerem a marką - Laboratorium Brief

Współpraca pomiędzy blogerem a marką - Laboratorium Brief

Brief.pl / Eventy

6 listopada w Warszawie odbędzie się debata, której celem będzie opracowanie zestawu dobrych praktyk na temat współpracy blogerów oraz marek.

-

W czasie debaty zaproszeni goście przedyskutują najważniejsze aspekty współpracy pomiędzy markami i blogerami. Wnioski zostaną spisane w celu stworzenia dokumentu będącego zbiorem dobrych praktyk.

Zarówno magazyn "Brief" jak i inicjator wydarzenia "Sokołów", mają nadzieję, że powstały zbiór dobrych praktyk przyczyni się do uniknięcia w przyszłości nieporozumień na linii bloger - marka.

Relacja z debaty oraz wnioski będą dostępne na stronie i w magazynie Brief.

 

W debacie wezmą udział:

Tomasz Sulewski, head of social media, Orange Polska

Krystian Cieślak, associate director, Citybell Consulting

Artur Kurasiński, bloger, ak74.pl

Jerzy Łabuda, PR specialist, Samsung Polska

Michał Górecki, bloger, michal-gorecki.pl

Michał Stępień, vloger, KotletTV

Agata Lipiec, ekspert ds. social media instytucji finansowych

Katarzyna Iwaniuk, zastępca dyrektora zarządzającego, natemat.pl

Bożena Głowacka, mecenas

Debata odbędzie się w Klubie Bankowca (bez udziału publiczności). Moderatorem będzie Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief".

"Laboratorium Brief" jest nową inicjatywą magazynu "Brief" w odpowiedzi na palące problemy z zakresu komunikacji, technologii czy strategii. Każda kolejna edycja dotyczyć będzie innego zagadnienia. Zapraszamy do kontaktu osoby zainteresowane współpracą.

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.