Grzegorz Kiszluk o budowaniu marki kraju

Grzegorz Kiszluk o budowaniu marki kraju

Brief for Poland / Aktualności

Zapraszamy Państwa do słuchania radia TokFm jutro w okolicach godziny 13. Nasz redaktor naczelny, Grzegorz Kiszluk, będzie opowiadał o budowaniu marki państwa, w tym marki Polski, goszcząc u Pawła Sito w audycji "Transformacje". Do usłyszenia!

-

Punktem wyjścia do dyskusji jest nowa strategia promocji marki naszego kraju przyjęta przez Radę Promocji Polski.

Dokument ostatecznie dookreślający strategię oraz podstawowe zasady komunikacji marki Polska został opracowany przez środowiska skupione wokół Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Zrzeszenia Firm Public Relations przy współpracy i konsultacji z zainteresowanymi instytucjami.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.