Grzegorz Kiszluk o budowaniu marki kraju

Grzegorz Kiszluk o budowaniu marki kraju

Brief for Poland / Aktualności

Zapraszamy Państwa do słuchania radia TokFm jutro w okolicach godziny 13. Nasz redaktor naczelny, Grzegorz Kiszluk, będzie opowiadał o budowaniu marki państwa, w tym marki Polski, goszcząc u Pawła Sito w audycji "Transformacje". Do usłyszenia!

-

Punktem wyjścia do dyskusji jest nowa strategia promocji marki naszego kraju przyjęta przez Radę Promocji Polski.

Dokument ostatecznie dookreślający strategię oraz podstawowe zasady komunikacji marki Polska został opracowany przez środowiska skupione wokół Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Zrzeszenia Firm Public Relations przy współpracy i konsultacji z zainteresowanymi instytucjami.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.