Grzegorz Kiszluk o budowaniu marki kraju

Grzegorz Kiszluk o budowaniu marki kraju

Brief for Poland / Aktualności

Zapraszamy Państwa do słuchania radia TokFm jutro w okolicach godziny 13. Nasz redaktor naczelny, Grzegorz Kiszluk, będzie opowiadał o budowaniu marki państwa, w tym marki Polski, goszcząc u Pawła Sito w audycji "Transformacje". Do usłyszenia!

-

Punktem wyjścia do dyskusji jest nowa strategia promocji marki naszego kraju przyjęta przez Radę Promocji Polski.

Dokument ostatecznie dookreślający strategię oraz podstawowe zasady komunikacji marki Polska został opracowany przez środowiska skupione wokół Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Zrzeszenia Firm Public Relations przy współpracy i konsultacji z zainteresowanymi instytucjami.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.