Tak rośnie Facebook

Tak rośnie Facebook

Brief.pl / Aktualności

Facebook upublicznił wyniki finansowe za trzeci kwartał tego roku. Pomimo tego, że portal stworzony przez Marka Zuckerberga traci w oczach amerykańskich nastolatków, odnotował rekordowe przychody - ponad 2 mld dol.

-

W trakcie prezentacji najnowszych wyników finansowych, David Ebersman , CFO Facebooka, przyznał, że portal odnotował spadek aktywności nastoletnich użytkowników, ale podkreślił, że "nie jest on znaczący".

W trzecim kwartale 2013 roku Facebook odnotował 2,02 mld dol. zysku a liczba użytkowników wzrosła do 1,19 mld.

Natomiast zyski firmy kierowanej przez Marka Zuckerberga wyniosły w tym czasie 425 mln dol.

Źródła: Facebook, Business Insider; photo: mkhmarketing/CC/Flickr

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.