Nowa strategia promocji marki Polska

Nowa strategia promocji marki Polska

Brief for Poland / Aktualności

Podczas spotkania Rady Promocji Polski w dniu 25 października pod przewodnictwem Ministra Spraw Zagranicznych, Radosława Sikorskiego udało się wypracować i zatwierdzić spójne zasady, które mają przyświecać promocji marki Polska zarówno lokalnie, jak i na arenie międzynarodowej. Dokument ostatecznie dookreślający strategię oraz podstawowe zasady komunikacji marki Polska został opracowany przez środowiska skupione wokół Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Zrzeszenia Firm Public Relations przy współpracy i konsultacji z zainteresowanymi instytucjami.

-

Spójne zasady komunikacji marki Polska określone w dokumencie „Zasady komunikacji marki Polska” zostały jednogłośnie przyjęte przez członków Rady Promocji Polski. Przegłosowana uchwała ma stanowić punkt wyjścia do dalszych wspólnych działań wielu resortów, polegających na wzmacnianiu wizerunku Polski na świecie i mówieniu o jej sukcesach. 

– Zapisane w dokumencie zasady komunikacji marki Polska to pierwszy kamień milowy w naszych działaniach i nowe otwarcie do dalszych wspólnych kroków – powiedział Minister Spraw Zagranicznych Radosław Sikorski.

– To mały krok, ale bez niego nie zaczniemy budować marki Polska. Przyjęcie tego dokumentu to dowód na to, że wszystkie instytucje są w stanie zgodzić się na wspólny sposób mówienia o marce Polska – dodał Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej, które wraz ze Związkiem Firm Public Relations przygotowały, po konsultacji z resortami, dokument.

Przyjęta 25 października uchwała Rady Promocji Polski mówi o tym, jak działać, ale i czego unikać przedstawiając Polskę w świecie. -Za dobrą markę naszego kraju są odpowiedzialni wszyscy – podsumował minister Sikorski. Zapowiedział również, że dokument zostanie rozesłany do organizacji i instytucji, które poprzez swoje działania obywatelskie promują Polskę za granicą oraz upubliczniony, tak by z wypracowanych sugestii mógł skorzystać każdy.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.