Jak sprzedają się iPhone'y?

Jak sprzedają się iPhone'y?

Brief.pl / Technologie

Apple podało wyniki finansowe za fiskalny czwarty kwartał 2013 roku, czyli kalendarzowy trzeci kwartał. Gigant z Cupertino odnotował mniejsze zyski rok do roku, ale za to sprzedaż iPhone'ów osiągnęła rekordowy poziom jak na tę porę roku. Wzrosły też przychody firmy.

-

33,8 mln - tyle sztuk iPhone'ów sprzedało Apple latem tego roku. Dla porównania, rok temu był to 26,9 mln sztuk, a dwa lata temu  17,1 mln sztuk. Sprzedaż iPadów utrzymała się na podobnym poziomie w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku, czyli 14 mln sztuk.

Zyski natomiast rok do roku spadły z 8,2 mld dol. do 7,5 mld dol., lecz przychody wzrosły z 36 do niemal 37,5 mld dol.

Jak przewiduje Apple, po tradycyjnie najlepszym w roku czwartym kwartale kalendarzowym, czyli pierwszym kwartale fiskalnym, przychody firmy mają wynieść od 55 do 58 mld dol. Mają je zapewnić pokazane niedawno nowe produkty: iPhone'y 5s i 5c, iPady Air i iPady mini z Retiną oraz nowe MacBooki.

Poniżej: wykres przedstawiający sprzedaż iPhone'ów i iPadów od momentu premiery pierwszego tabletu Apple

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.