Jak sprzedają się iPhone'y?

Jak sprzedają się iPhone'y?

Brief.pl / Technologie

Apple podało wyniki finansowe za fiskalny czwarty kwartał 2013 roku, czyli kalendarzowy trzeci kwartał. Gigant z Cupertino odnotował mniejsze zyski rok do roku, ale za to sprzedaż iPhone'ów osiągnęła rekordowy poziom jak na tę porę roku. Wzrosły też przychody firmy.

-

33,8 mln - tyle sztuk iPhone'ów sprzedało Apple latem tego roku. Dla porównania, rok temu był to 26,9 mln sztuk, a dwa lata temu  17,1 mln sztuk. Sprzedaż iPadów utrzymała się na podobnym poziomie w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku, czyli 14 mln sztuk.

Zyski natomiast rok do roku spadły z 8,2 mld dol. do 7,5 mld dol., lecz przychody wzrosły z 36 do niemal 37,5 mld dol.

Jak przewiduje Apple, po tradycyjnie najlepszym w roku czwartym kwartale kalendarzowym, czyli pierwszym kwartale fiskalnym, przychody firmy mają wynieść od 55 do 58 mld dol. Mają je zapewnić pokazane niedawno nowe produkty: iPhone'y 5s i 5c, iPady Air i iPady mini z Retiną oraz nowe MacBooki.

Poniżej: wykres przedstawiający sprzedaż iPhone'ów i iPadów od momentu premiery pierwszego tabletu Apple

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.