Jak sprzedają się iPhone'y?

Jak sprzedają się iPhone'y?

Brief.pl / Technologie

Apple podało wyniki finansowe za fiskalny czwarty kwartał 2013 roku, czyli kalendarzowy trzeci kwartał. Gigant z Cupertino odnotował mniejsze zyski rok do roku, ale za to sprzedaż iPhone'ów osiągnęła rekordowy poziom jak na tę porę roku. Wzrosły też przychody firmy.

-

33,8 mln - tyle sztuk iPhone'ów sprzedało Apple latem tego roku. Dla porównania, rok temu był to 26,9 mln sztuk, a dwa lata temu  17,1 mln sztuk. Sprzedaż iPadów utrzymała się na podobnym poziomie w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku, czyli 14 mln sztuk.

Zyski natomiast rok do roku spadły z 8,2 mld dol. do 7,5 mld dol., lecz przychody wzrosły z 36 do niemal 37,5 mld dol.

Jak przewiduje Apple, po tradycyjnie najlepszym w roku czwartym kwartale kalendarzowym, czyli pierwszym kwartale fiskalnym, przychody firmy mają wynieść od 55 do 58 mld dol. Mają je zapewnić pokazane niedawno nowe produkty: iPhone'y 5s i 5c, iPady Air i iPady mini z Retiną oraz nowe MacBooki.

Poniżej: wykres przedstawiający sprzedaż iPhone'ów i iPadów od momentu premiery pierwszego tabletu Apple

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.