Tak dzieci konsumują media

Tak dzieci konsumują media

Brief.pl / Inspiracje

Amerykańska organizacja pozarządowa Common Sense Media zbadała jak dzieci do 8 roku życia konsumują media. Niektóre wyniki mogą zaskakiwać.

-

Z badań przeprowadzonych przez Common Sense Media wynika, że wśród dzieci króluje telewizja. Na jej oglądanie dzieci do 8. roku życia poświęcają średnio 57 minut dziennie. To spadek o 12 minut w porównaniu do 2011 roku. Na kolejnym miejscu znalazły się wszelkiego rodzaju książki - amerykańskie dzieci czytają lub  słuchają jak czytają im rodzice średnio 28 minut dziennie. Na podium znalazły się jeszcze treści oglądane na DVD. Im dzieci poświęcają 22 minut dziennie.

Jeśli chodzi o ekrany, przed którymi dzieci spędzają najwięcej czasu to w tej kategorii prym wiodą telewizory, wyprzedzając odtwarzacze DVD i urządzenia mobilne.

Z badań Common Sense Media wynika, że 72 proc. dzieci do 8. roku życia miało styczność z urządzeniami mobilnymi. Najczęściej były to smartfony. Co ciekawe, jeśli badaną grupę zawęzić do 2. roku życia to okazuje się, że z tego typu urządzeniami miało styczność 38 proc. dzieci. W 2011 roku było ich zaledwie 10 proc.

W raporcie, z którego pochodzą te dane można znaleźć również informacje o tym w jaki sposób dzieci korzystają ze smartfonów i tabletów. Okazuje się, że służą im one głównie do grania i oglądania treści wideo.

Cały raport autorstwa Common Sense Media można znaleźć tutaj.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.