Tak dzieci konsumują media

Tak dzieci konsumują media

Brief.pl / Inspiracje

Amerykańska organizacja pozarządowa Common Sense Media zbadała jak dzieci do 8 roku życia konsumują media. Niektóre wyniki mogą zaskakiwać.

-

Z badań przeprowadzonych przez Common Sense Media wynika, że wśród dzieci króluje telewizja. Na jej oglądanie dzieci do 8. roku życia poświęcają średnio 57 minut dziennie. To spadek o 12 minut w porównaniu do 2011 roku. Na kolejnym miejscu znalazły się wszelkiego rodzaju książki - amerykańskie dzieci czytają lub  słuchają jak czytają im rodzice średnio 28 minut dziennie. Na podium znalazły się jeszcze treści oglądane na DVD. Im dzieci poświęcają 22 minut dziennie.

Jeśli chodzi o ekrany, przed którymi dzieci spędzają najwięcej czasu to w tej kategorii prym wiodą telewizory, wyprzedzając odtwarzacze DVD i urządzenia mobilne.

Z badań Common Sense Media wynika, że 72 proc. dzieci do 8. roku życia miało styczność z urządzeniami mobilnymi. Najczęściej były to smartfony. Co ciekawe, jeśli badaną grupę zawęzić do 2. roku życia to okazuje się, że z tego typu urządzeniami miało styczność 38 proc. dzieci. W 2011 roku było ich zaledwie 10 proc.

W raporcie, z którego pochodzą te dane można znaleźć również informacje o tym w jaki sposób dzieci korzystają ze smartfonów i tabletów. Okazuje się, że służą im one głównie do grania i oglądania treści wideo.

Cały raport autorstwa Common Sense Media można znaleźć tutaj.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.