wp - grudzien 2016

Saatchi przejmuje Interactive Solutions

Saatchi przejmuje Interactive Solutions

Brief.pl / Aktualności

Saatchi & Saatchi, część Grupy Publicis, trzeciego największego międzynarodowego holdingu komunikacyjnego, ogłosiła dzisiaj akwizycję jednego z czołowych graczy na polskim rynku digital, Interactive Solutions. Agencja połączy się z polskim oddziałem Saatchi, jeszcze silniej wzmacniając ofertę komunikacji zintegrowanej zarówno na polskim rynku, jak i w całej sieci regionu EMEA.

-

To pierwsza transakcja na tak wielką skalę od złotego okresu polskiej reklamy w latach 90-tych. Również pierwszy raz uznana sieć reklamowa decyduje się na akwizycję polskiej agencji o zasięgu w regionie EMEA, mogącej pochwalić się projektami realizowanymi m.in. w UK, Francji, krajach CE, arabskich, Rosji, krajach bałtyckich, Kazachstanie, Libanie, Hiszpanii, Holandii, Belgii, Turcji, Włoszech, Szwajcarii, Austrii, Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii.

Założona w 2004 roku Interactive Solutions zatrudnia ponad 160 specjalistów w Warszawie i Poznaniu. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kompleksowych strategii e-marketingowych, gdzie priorytetem jest zwrot z inwestycji (ROI) przy jednoczesnym wykorzystaniu innowacyjnych technologii.

Z Interactive Solutions współpracujemy od wielu lat. Z radością witam cały zespół w Saatchi & Saatchi – mówi Igor Kaleński, CEO Saatchi & Saatchi Polska. Akwizycja jest realizacją długofalowej strategii. Zbudowaliśmy od podstaw unikatową agencję o zintegrowanych kompetencjach odpowiadającą na potrzeby rynku ery konsumenta. To nie tylko sposób na znaczne zwiększenie atrakcyjności oferty, wartości i pozycji w regionie, ale przede wszystkim narodziny niezwykle kompleksowej i holistycznej oferty, w której DNA zapisana jest integracja. Nasi klienci będą mogli towarzyszyć konsumentom we wszystkich etapach tworzenia relacji z marką w modelu Catch-Connect-Close-Continue – od budowania świadomości, poprzez zaangażowanie, do sprzedaży i obsługi posprzedażowej zorientowanej na lojalizację. Dzisiejszy rynek jest trudny. Klienci wymagają wizji i wyróżników na każdym poziomie od planowania przez działania egzekucyjne. To jak w starej opowieści
o kamieniarzach. Każdy z nich robił dokładnie to samo. Obrabiał kamień. Ale tylko jeden wiedział, że buduje Katedrę. Wszystko jest kwestią perspektywy. W Saatchi zawsze widzimy księżyc, a nie palec, który go wskazuje – dodaje Kaleński.

Digital staje się coraz ważniejszym elementem w pełni zintegrowanego marketing mix. Biorąc pod uwagę nasz wspólny dorobek i wieloletnią pracę dla najbardziej uznanych marek, akwizycja z pewnością przyniesie wiele korzyści i wzmocni przewagę konkurencyjną Saatchi – powiedział Piotr Morkowski, CEO Interactive Solutions, który dołączy do polskiego oddziału Saatchi & Saatchi jako Executive Vice President.

Saatchi & Saatchi silnie inwestuje w obszar digital – przejęcie Interactive Solutions to konsekwentna realizacja strategii tworzenia najsilniejszych agencji o zintegrowanych kompetencjach na każdym lokalnym rynku. W grudniu ubiegłego roku londyńskie biuro Saatchi przejęło Outside Line, a paryski oddział ogłosił akwizycję agencji Duke. Każde z tych przejęć zbliża firmę do realizacji jednego z głównych celów – aplikacji zastrzyku ze skondensowanym hormonem wzrostu dla lokalnego oddziału Saatchi i maksymalnego zwiększenia przychodów w obszarze digital – segmentu rynku o największym potencjale.

Ten krok, to nie tylko tworzenie najsilniejszej zintegrowanej oferty na polskim rynku, ale również inwestycja w firmę, która realizuje międzynarodowe projekty obejmujące zasięgiem cały region EMEA. Ta konkretna akwizycja pozwoli nam wzmocnić ofertę innych biur Saatchi będąc solidną podstawą wzrostu – konkluduje Justin Billingsley, COO Saatchi & Saatchi EMEA.

Działania !S i Saatchi będą integrowane na wielu poziomach – struktury, procesów i oferty, tworząc zupełnie nową jakość, dzięki której projekty 360 nabiorą nowego wymiaru redefiniując pojęcie synergii i holistycznych rozwiązań w marketingu. Szczegóły nowej oferty i bardzo precyzyjny krajobraz po połączeniu zostanie przedstawiony w pierwszym kwartale 2014 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.