Poznań przyciąga najlepszych

Poznań przyciąga najlepszych

Brief for Poland / Aktualności

Miasto Poznań po raz czwarty rusza z kampanią promocyjną „Poznań przyciąga najlepszych”. Koncepcja kampanii – podobnie jak w ubiegłych latach – opiera się na zaproszeniu do Poznania na studia najlepszych absolwentów szkół średnich. Spoty reklamowe emitowane będą w kinach, telewizji i w internecie.

-

Techniczne zastosowanie internetu, bioinformatyka, projektowanie mebli czy lutnictwo artystyczne – to tylko niektóre kierunki, spośród których mogą wybierać przyszli studenci. – Zdajemy sobie sprawę, że maturzyści dokonując wyboru, analizują nie tylko propozycje szkół wyższych, dlatego od lat przekonujemy, że w Poznaniu można rozwijać swoje pasje, wymieniać doświadczenia, a także korzystać z szerokiej oferty kulturalnej i sportowej – mówi Ryszard Grobelny, prezydent Poznania.   

Na start
W tym roku w ramach kampanii „Poznań przyciąga najlepszych” wykorzystana zostanie kreacja z poprzedniej edycji. – Ubiegłoroczna kampania została pozytywnie odebrana. W internecie spot promocyjny obejrzało blisko 120 tys. osób, prawie połowa z nich weszła na stronę internetową projektu i zapoznała się z ofertą miasta.  Jestem przekonany, że wybrany rok temu motyw spotka się z pozytywną reakcją także tegorocznych maturzystów – mówi Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta.

Główną platformą tegorocznej kampanii jest internet i telewizja. Grupą docelową są bowiem przede wszystkim maturzyści, ich rodzice lub opiekunowie oraz osoby potencjalnie zainteresowane studiami podyplomowymi. W telewizji kampania koncentruje się na stacjach tematycznych, głównie o profilu rozrywkowym. Natomiast w internecie spoty i banery promocyjne pojawią się na portalach społecznościowych i stronach o tematyce studenckiej.

Aby przekonać kandydatów, Poznań równocześnie ze startem kampanii ponownie uruchamia też specjalną zakładkę na profilu miejskim w serwisie Facebook www.facebook.com/poznan do aplikacji „Tu rządzą najlepsi”.

W kilku miastach w Polsce spoty promocyjne będą emitowane także w kinach, poprzedzając seanse filmów skierowanych do wybranych grup docelowych. Kampania promocyjna, z wykorzystaniem wymienionych kanałów komunikacji, potrwa od początku listopada do połowy grudnia.

Rok darmowego życia w Poznaniu
25 października ruszyła także kolejna edycja konkursu „Poznań przyciąga najlepszych”. W skierowanej do przyszłych studentów akcji wygra osoba, która w formie 30-to sekundowego filmu najlepiej przedstawi własne zainteresowania i umieści je na stronie www.poznanprzyciaganajlepszych.pl. Zwycięzca konkursu otrzyma pakiet nagród, czyli „rok darmowego życia w Poznaniu” m.in. opłacone mieszkanie, sieciowy bilet na komunikację miejską czy wejściówki do poznańskich teatrów i restauracji. Zgłoszenia na konkurs przysyłać można do 15 stycznia, a ogłoszenie wyników nastąpi 10 lutego 2014 r.

W ubiegłorocznej edycji kampania promocyjna uzyskała 116 703 odsłon w serwisie YouTube. W ramach konkursu „Poznań przyciąga najlepszych” maturzyści z całej Polski przez ponad miesiąc przesyłali swoje filmy prezentujące ich pasje i zainteresowania. Jury za najlepszy uznało film autorstwa Hanny Engel z Bydgoszczy, absolwentki Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1, obecnie studentki Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Komisja doceniła pomysł, dynamizm, spójność i czytelność oraz wysoką jakość pracy, a jej autorka z rąk prezydenta miasta Ryszarda Grobelnego otrzymała szereg nagród.

Dodatkowe informacje: http://poznanprzyciaganajlepszych.pl/ 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.