Poznań przyciąga najlepszych

Poznań przyciąga najlepszych

Brief for Poland / Aktualności

Miasto Poznań po raz czwarty rusza z kampanią promocyjną „Poznań przyciąga najlepszych”. Koncepcja kampanii – podobnie jak w ubiegłych latach – opiera się na zaproszeniu do Poznania na studia najlepszych absolwentów szkół średnich. Spoty reklamowe emitowane będą w kinach, telewizji i w internecie.

-

Techniczne zastosowanie internetu, bioinformatyka, projektowanie mebli czy lutnictwo artystyczne – to tylko niektóre kierunki, spośród których mogą wybierać przyszli studenci. – Zdajemy sobie sprawę, że maturzyści dokonując wyboru, analizują nie tylko propozycje szkół wyższych, dlatego od lat przekonujemy, że w Poznaniu można rozwijać swoje pasje, wymieniać doświadczenia, a także korzystać z szerokiej oferty kulturalnej i sportowej – mówi Ryszard Grobelny, prezydent Poznania.   

Na start
W tym roku w ramach kampanii „Poznań przyciąga najlepszych” wykorzystana zostanie kreacja z poprzedniej edycji. – Ubiegłoroczna kampania została pozytywnie odebrana. W internecie spot promocyjny obejrzało blisko 120 tys. osób, prawie połowa z nich weszła na stronę internetową projektu i zapoznała się z ofertą miasta.  Jestem przekonany, że wybrany rok temu motyw spotka się z pozytywną reakcją także tegorocznych maturzystów – mówi Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta.

Główną platformą tegorocznej kampanii jest internet i telewizja. Grupą docelową są bowiem przede wszystkim maturzyści, ich rodzice lub opiekunowie oraz osoby potencjalnie zainteresowane studiami podyplomowymi. W telewizji kampania koncentruje się na stacjach tematycznych, głównie o profilu rozrywkowym. Natomiast w internecie spoty i banery promocyjne pojawią się na portalach społecznościowych i stronach o tematyce studenckiej.

Aby przekonać kandydatów, Poznań równocześnie ze startem kampanii ponownie uruchamia też specjalną zakładkę na profilu miejskim w serwisie Facebook www.facebook.com/poznan do aplikacji „Tu rządzą najlepsi”.

W kilku miastach w Polsce spoty promocyjne będą emitowane także w kinach, poprzedzając seanse filmów skierowanych do wybranych grup docelowych. Kampania promocyjna, z wykorzystaniem wymienionych kanałów komunikacji, potrwa od początku listopada do połowy grudnia.

Rok darmowego życia w Poznaniu
25 października ruszyła także kolejna edycja konkursu „Poznań przyciąga najlepszych”. W skierowanej do przyszłych studentów akcji wygra osoba, która w formie 30-to sekundowego filmu najlepiej przedstawi własne zainteresowania i umieści je na stronie www.poznanprzyciaganajlepszych.pl. Zwycięzca konkursu otrzyma pakiet nagród, czyli „rok darmowego życia w Poznaniu” m.in. opłacone mieszkanie, sieciowy bilet na komunikację miejską czy wejściówki do poznańskich teatrów i restauracji. Zgłoszenia na konkurs przysyłać można do 15 stycznia, a ogłoszenie wyników nastąpi 10 lutego 2014 r.

W ubiegłorocznej edycji kampania promocyjna uzyskała 116 703 odsłon w serwisie YouTube. W ramach konkursu „Poznań przyciąga najlepszych” maturzyści z całej Polski przez ponad miesiąc przesyłali swoje filmy prezentujące ich pasje i zainteresowania. Jury za najlepszy uznało film autorstwa Hanny Engel z Bydgoszczy, absolwentki Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1, obecnie studentki Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Komisja doceniła pomysł, dynamizm, spójność i czytelność oraz wysoką jakość pracy, a jej autorka z rąk prezydenta miasta Ryszarda Grobelnego otrzymała szereg nagród.

Dodatkowe informacje: http://poznanprzyciaganajlepszych.pl/ 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.