Kumulacja Lotto jest jak pogoda...

Brief TV / Inspiracje

...każdy chce wiedzieć, jaka będzie w kolejnym dniu.

-

O podejściu Totalizatora Sportowego do komunikacji marketingowej, najciekawszych kampaniach ostatnich lat, planach na przyszłość, a także o innowacjach w marketingu opowiada Aleksandra Piszczorowicz, dyrektor marketingu i sprzedaży w Totalizatorze Sportowym.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.