Think Kong częścią europejskiej sieci agencji social media

Think Kong częścią europejskiej sieci agencji social media

Brief.pl / Aktualności

Agencja Think Kong dołączyła do Box Europe, pierwszej w Europie sieci skupiającej agencje social mediowe oraz wyspecjalizowane w digital PR. Członkostwo Think Kong w Box Europe oznacza poszerzenie obszaru jej działalności o wschód Europy.

-

Box Europe zrzesza agencje działające na kluczowych europejskich rynkach takich jak: Wielka Brytania, Włochy, Francja, Niemcy, Szwajcaria, Hiszpania, Holandia oraz Austria. Portfolio klientów sieci to 100 marek w tym m.in. Fiat, Samsung, Microsoft, Beck’s, Haribo, Benetton Group. Sieć powstała w odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów związane ze zintegrowaniem działań prowadzonych w social mediach na wielu rynkach.

Przystąpienie do Box Europe to ważny etap rozwoju naszej agencji – komentuje Norbert Kilen, strategy director Think Kong – Wybór Think Kong jest z kolei potwierdzeniem wysokich standardów naszej pracy i przekłada się na dużo szerszą ofertę dla naszych klientów. Współpraca z Box Europe ma kilka wymiarów: dla klientów Think Kong oznacza możliwość prowadzenia zintegrowanych działań na wielu europejskich rynkach. Think Kong z kolei ma szansę czerpać z międzynarodowego doświadczenia sieci. Członkowie Box Europe spotykają się 4 razy w roku. Regularnie odbywają się również webinaria służące wymianie doświadczeń - mówi Norbert Kilen.

Zakres specjalizacji Box Europe obejmuje m.in. budowanie strategii i realizację działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, tworzenie aplikacji i reklamę online. Powstanie sieci Box Europe jest wynikiem rozwoju rynku i odpowiedzią na rosnące znaczenie aktywności social media dla firm w całej Europie.

Box Europe (www.boxnetworkeurope.com) to pierwsza w Europie sieć niezależnych agencji wyspecjalizowanych w social media i digital PR. Agencje tworzące sieć realizują działania dla ponad 100 największych marek i zatrudniają około 200 specjalistów social media. Łączny, roczny zysk agencji - członków sieci przekracza 6 milionów Euro. Box Europe przyjmuje w swoje struktury każdego roku maksymalnie 2 agencje.

Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kampanii opartych na wykorzystaniu social media, strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy On Board, w skład której wchodzi agencja On Board PR Ecco Network. 

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.