Think Kong częścią europejskiej sieci agencji social media

Think Kong częścią europejskiej sieci agencji social media

Brief.pl / Aktualności

Agencja Think Kong dołączyła do Box Europe, pierwszej w Europie sieci skupiającej agencje social mediowe oraz wyspecjalizowane w digital PR. Członkostwo Think Kong w Box Europe oznacza poszerzenie obszaru jej działalności o wschód Europy.

-

Box Europe zrzesza agencje działające na kluczowych europejskich rynkach takich jak: Wielka Brytania, Włochy, Francja, Niemcy, Szwajcaria, Hiszpania, Holandia oraz Austria. Portfolio klientów sieci to 100 marek w tym m.in. Fiat, Samsung, Microsoft, Beck’s, Haribo, Benetton Group. Sieć powstała w odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów związane ze zintegrowaniem działań prowadzonych w social mediach na wielu rynkach.

Przystąpienie do Box Europe to ważny etap rozwoju naszej agencji – komentuje Norbert Kilen, strategy director Think Kong – Wybór Think Kong jest z kolei potwierdzeniem wysokich standardów naszej pracy i przekłada się na dużo szerszą ofertę dla naszych klientów. Współpraca z Box Europe ma kilka wymiarów: dla klientów Think Kong oznacza możliwość prowadzenia zintegrowanych działań na wielu europejskich rynkach. Think Kong z kolei ma szansę czerpać z międzynarodowego doświadczenia sieci. Członkowie Box Europe spotykają się 4 razy w roku. Regularnie odbywają się również webinaria służące wymianie doświadczeń - mówi Norbert Kilen.

Zakres specjalizacji Box Europe obejmuje m.in. budowanie strategii i realizację działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, tworzenie aplikacji i reklamę online. Powstanie sieci Box Europe jest wynikiem rozwoju rynku i odpowiedzią na rosnące znaczenie aktywności social media dla firm w całej Europie.

Box Europe (www.boxnetworkeurope.com) to pierwsza w Europie sieć niezależnych agencji wyspecjalizowanych w social media i digital PR. Agencje tworzące sieć realizują działania dla ponad 100 największych marek i zatrudniają około 200 specjalistów social media. Łączny, roczny zysk agencji - członków sieci przekracza 6 milionów Euro. Box Europe przyjmuje w swoje struktury każdego roku maksymalnie 2 agencje.

Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kampanii opartych na wykorzystaniu social media, strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy On Board, w skład której wchodzi agencja On Board PR Ecco Network. 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.