Na pomoc public relations

Na pomoc public relations

Brief.pl / Technologie

Aplikacja Prowly ma za zadanie pomóc osobom zajmującym się public relations w zarządzaniu i wysyłaniu komunikatów prasowych do mediów.

-

Prowly.com to internetowy start-up ułatwiający zarządzanie działaniami public relations. Aplikacja skierowana jest zarówno do pracowników agencji PR, wewnętrznych działów PR w firmach, jak i PR-owców-freelancerów. Jej głównym zadaniem jest optymalizacja procesów tworzenia i dystrybucji materiałów prasowych.

Aplikacja składa się z trzech modułów:

- dostępnej dla użytkowników bazy ponad 2000 polskich mediów oraz możliwości tworzenia własnych baz dziennikarzy

- kreatora interaktywnych landing pages, które mają pomóc w ciekawym przedstawieniu informacji prasowej

- spersonalizowanej wysyłki mailowej

Prowly landing page

Przez 14 dni dostęp do aplikacji jest darmowy. Po upływie tego okresu należy wykupić jeden z trzech abonamentów.

Prowly jest obecnie w fazie beta testów. Twórcy aplikacji zbierają opinie i uwagi od zarejestrowanych użytkowników, których zanotowali 300 w ciągu zaledwie dwóch dni od startu. Obiecują jednocześnie rozbudowę aplikacji o dodatkowe moduły.

Więcej na temat Prowly przeczytacie na www.opis.prowly.com

Swoje opinie na temat aplikacji możecie wysłać na: hello@prowly.com lub pomoc@prowly.com

::

Czy takie narzędzie jest w stanie ułatwić pracę osobom z public relations oraz przedstawicielom mediów? Jakie jest Wasze zdanie?

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.