wp - grudzien 2016

Na pomoc public relations

Na pomoc public relations

Brief.pl / Technologie

Aplikacja Prowly ma za zadanie pomóc osobom zajmującym się public relations w zarządzaniu i wysyłaniu komunikatów prasowych do mediów.

-

Prowly.com to internetowy start-up ułatwiający zarządzanie działaniami public relations. Aplikacja skierowana jest zarówno do pracowników agencji PR, wewnętrznych działów PR w firmach, jak i PR-owców-freelancerów. Jej głównym zadaniem jest optymalizacja procesów tworzenia i dystrybucji materiałów prasowych.

Aplikacja składa się z trzech modułów:

- dostępnej dla użytkowników bazy ponad 2000 polskich mediów oraz możliwości tworzenia własnych baz dziennikarzy

- kreatora interaktywnych landing pages, które mają pomóc w ciekawym przedstawieniu informacji prasowej

- spersonalizowanej wysyłki mailowej

Prowly landing page

Przez 14 dni dostęp do aplikacji jest darmowy. Po upływie tego okresu należy wykupić jeden z trzech abonamentów.

Prowly jest obecnie w fazie beta testów. Twórcy aplikacji zbierają opinie i uwagi od zarejestrowanych użytkowników, których zanotowali 300 w ciągu zaledwie dwóch dni od startu. Obiecują jednocześnie rozbudowę aplikacji o dodatkowe moduły.

Więcej na temat Prowly przeczytacie na www.opis.prowly.com

Swoje opinie na temat aplikacji możecie wysłać na: hello@prowly.com lub pomoc@prowly.com

::

Czy takie narzędzie jest w stanie ułatwić pracę osobom z public relations oraz przedstawicielom mediów? Jakie jest Wasze zdanie?

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.