Na pomoc public relations

Na pomoc public relations

Brief.pl / Technologie

Aplikacja Prowly ma za zadanie pomóc osobom zajmującym się public relations w zarządzaniu i wysyłaniu komunikatów prasowych do mediów.

-

Prowly.com to internetowy start-up ułatwiający zarządzanie działaniami public relations. Aplikacja skierowana jest zarówno do pracowników agencji PR, wewnętrznych działów PR w firmach, jak i PR-owców-freelancerów. Jej głównym zadaniem jest optymalizacja procesów tworzenia i dystrybucji materiałów prasowych.

Aplikacja składa się z trzech modułów:

- dostępnej dla użytkowników bazy ponad 2000 polskich mediów oraz możliwości tworzenia własnych baz dziennikarzy

- kreatora interaktywnych landing pages, które mają pomóc w ciekawym przedstawieniu informacji prasowej

- spersonalizowanej wysyłki mailowej

Prowly landing page

Przez 14 dni dostęp do aplikacji jest darmowy. Po upływie tego okresu należy wykupić jeden z trzech abonamentów.

Prowly jest obecnie w fazie beta testów. Twórcy aplikacji zbierają opinie i uwagi od zarejestrowanych użytkowników, których zanotowali 300 w ciągu zaledwie dwóch dni od startu. Obiecują jednocześnie rozbudowę aplikacji o dodatkowe moduły.

Więcej na temat Prowly przeczytacie na www.opis.prowly.com

Swoje opinie na temat aplikacji możecie wysłać na: hello@prowly.com lub pomoc@prowly.com

::

Czy takie narzędzie jest w stanie ułatwić pracę osobom z public relations oraz przedstawicielom mediów? Jakie jest Wasze zdanie?

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.