Na pomoc public relations

Na pomoc public relations

Brief.pl / Technologie

Aplikacja Prowly ma za zadanie pomóc osobom zajmującym się public relations w zarządzaniu i wysyłaniu komunikatów prasowych do mediów.

-

Prowly.com to internetowy start-up ułatwiający zarządzanie działaniami public relations. Aplikacja skierowana jest zarówno do pracowników agencji PR, wewnętrznych działów PR w firmach, jak i PR-owców-freelancerów. Jej głównym zadaniem jest optymalizacja procesów tworzenia i dystrybucji materiałów prasowych.

Aplikacja składa się z trzech modułów:

- dostępnej dla użytkowników bazy ponad 2000 polskich mediów oraz możliwości tworzenia własnych baz dziennikarzy

- kreatora interaktywnych landing pages, które mają pomóc w ciekawym przedstawieniu informacji prasowej

- spersonalizowanej wysyłki mailowej

Prowly landing page

Przez 14 dni dostęp do aplikacji jest darmowy. Po upływie tego okresu należy wykupić jeden z trzech abonamentów.

Prowly jest obecnie w fazie beta testów. Twórcy aplikacji zbierają opinie i uwagi od zarejestrowanych użytkowników, których zanotowali 300 w ciągu zaledwie dwóch dni od startu. Obiecują jednocześnie rozbudowę aplikacji o dodatkowe moduły.

Więcej na temat Prowly przeczytacie na www.opis.prowly.com

Swoje opinie na temat aplikacji możecie wysłać na: hello@prowly.com lub pomoc@prowly.com

::

Czy takie narzędzie jest w stanie ułatwić pracę osobom z public relations oraz przedstawicielom mediów? Jakie jest Wasze zdanie?

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.