Duże zainteresowanie Google Analytics

Duże zainteresowanie Google Analytics

Brief.pl / Patronaty

Blisko 600 osób uczestniczyło w konferencji Google Analytics CEE Summit 2013, która odbyła się w Warszawie.

-

Odbywająca się w Warszawie konferencja Google Analytics CEE Summit 2013 była niewątpliwie największym i najważniejszym lokalnym wydarzeniem z obszaru analityki internetowej. Blisko 600 uczestników wskazuje na duże zainteresowanie tematyką analityki internetowej. Na konferencję przyjechało wielu gości z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.

GA Summit Warsaw 2013

Z pewnością ogromną wartością był udział gości specjalnych konferencji: Stefana Schnabla, pracującego na co dzień w centrali Google w Mountain View oraz Clancy Childsa z londyńskiej siedziby firmy. Pierwszy z nich opowiedział między innymi o mierzeniu efektów marketingu zintegrowanego przy pomocy najnowszych funkcjonalności Google Analytics. Clancy Childs wyjaśniał na czym polegają wyzwania i możliwości podczas pracy z ogromną ilością danych.

W części dotyczącej lokalnych doświadczeń związanych z analityką internetową swoją wiedzą podzielili się certyfikowani specjaliści Google Analytics: Florian Pertyński (Bluerank), Piotr Guziur (M@rketing Online), Maciej Gałecki (Bluerank), Mateusz Godala (K2 Search) i Maciej Lewiński (iSurvival).

Niespodzianką dla uczestników było zrobienie wspólnego zdjęcia w okolicznościowych koszulkach. Wydrukowane na miejscu fotografie zostały zabrane przez przedstawicieli Google do Mountain View i Londynu.

Organizatorami Google Analytics Summit CEE 2013 były dwie agencje SEM z Polski: Bluerank i M@rketing Online. Kolejne tego typu wydarzenia odbędą się wiosną (Konferencja Blueffect) oraz jesienią (GA CEE Summit) 2014 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.