Duże zainteresowanie Google Analytics

Duże zainteresowanie Google Analytics

Brief.pl / Patronaty

Blisko 600 osób uczestniczyło w konferencji Google Analytics CEE Summit 2013, która odbyła się w Warszawie.

-

Odbywająca się w Warszawie konferencja Google Analytics CEE Summit 2013 była niewątpliwie największym i najważniejszym lokalnym wydarzeniem z obszaru analityki internetowej. Blisko 600 uczestników wskazuje na duże zainteresowanie tematyką analityki internetowej. Na konferencję przyjechało wielu gości z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.

GA Summit Warsaw 2013

Z pewnością ogromną wartością był udział gości specjalnych konferencji: Stefana Schnabla, pracującego na co dzień w centrali Google w Mountain View oraz Clancy Childsa z londyńskiej siedziby firmy. Pierwszy z nich opowiedział między innymi o mierzeniu efektów marketingu zintegrowanego przy pomocy najnowszych funkcjonalności Google Analytics. Clancy Childs wyjaśniał na czym polegają wyzwania i możliwości podczas pracy z ogromną ilością danych.

W części dotyczącej lokalnych doświadczeń związanych z analityką internetową swoją wiedzą podzielili się certyfikowani specjaliści Google Analytics: Florian Pertyński (Bluerank), Piotr Guziur (M@rketing Online), Maciej Gałecki (Bluerank), Mateusz Godala (K2 Search) i Maciej Lewiński (iSurvival).

Niespodzianką dla uczestników było zrobienie wspólnego zdjęcia w okolicznościowych koszulkach. Wydrukowane na miejscu fotografie zostały zabrane przez przedstawicieli Google do Mountain View i Londynu.

Organizatorami Google Analytics Summit CEE 2013 były dwie agencje SEM z Polski: Bluerank i M@rketing Online. Kolejne tego typu wydarzenia odbędą się wiosną (Konferencja Blueffect) oraz jesienią (GA CEE Summit) 2014 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.