Grupa o2 przejmuje Wirtualną Polskę

Grupa o2 przejmuje Wirtualną Polskę

Brief.pl / Aktualności

Na polskim rynku internetowym szykują się spore zmiany. Po przejęciu przez Grupe o2, przy wsparciu funduszu Innova Capital, Wirtualnej Polski powstanie druga co do wielkości grupa internetowa.

-

O tym, że o2 chce przejąć WP.PL spekulowało się od dawna. Wczoraj znalazły one potwierdzenie w rzeczywistości. Grupa o2 ogłosiła, że fundusz Innova Capital pomoże jej sfinansować zakup od Orange Wirtualnej Polski i połączenie się w Grupę Wirtualna Polska. Cała transakcja ma opiewać na 375 mln zł.

Jak twierdzi należący do Grupy o2 serwis BizTok.pl, Grupa Wirtualna Polska pod względem liczby realnych użytkowników będzie ustępować jedynie Grupie Google.

Co ta transakcja oznacza dla polskiego rynku internetowego? Silną presję na pozostałe duże portale i nową ofertę dla reklamodawców.

- o2 i WP są komplementarne produktowo. Połączenie da nam skalę działalności i śmiałość, jaka jest obecnie niezbędna dla zdynamizowania rozwoju organicznego. Dzięki integracji uzyskamy możliwość zaoferowania klientom i użytkownikom atrakcyjnych treści wideo, ciekawych serwisów tematycznych i aplikacji mobilnych. Liczymy także, że zdwojonym wysiłkiem inwestycyjnym umocnimy pozycję lidera na rynku poczty elektronicznej w Polsce - zapowiada Jacek Świderski z zarządu Grupy o2, cytowany przez BizTok.pl.

Teraz trzeba jeszcze zaczekać na zgodę UOKiK.

Poniżej: tak w tym roku kształtowała się liczba użytkowników Wirtualnej Polski i serwisów Grupy o2

Źródło: BizTok.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.