Najlepsze reklamy lata

Najlepsze reklamy lata

Brief.pl / Aktualności

John Pitcher, GoldenSubmarine, Mint Media to zwycięzcy konkursu IAB Creative Showcase - Edycja Lato 2013.

-

Laureatem Edycji Lato 2013 konkursu IAB Creative Showcase została agencja John Pitcher za kampanię  “Hypervenom - nowy gatunek napastnika” stworzona dla Nike Poland.  

Wyróżnienia odebrali:
- GoldenSubmarine - za kreację “Jedź po Rabat” dla Media Saturn Online;
- Mint Media - kampania “EkoDzieciaki” zrealizowana dla Ministerstwa Środowiska.

Zwycięzców oraz wszystkie zgłoszone prace można zobaczyć na stronie www konkursu - www.iabcreativeshowcase.pl.

Celem IAB Creative Showcase jest promowanie kreatywności i innowacyjności w reklamie internetowej oraz zaprezentowanie najlepszych kreacji w Polsce.

Już teraz można zgłaszać kreacje do edycji Jesień 2013,  wszystkie szczegóły znajdują się na stronie konkursu www.iabcreativeshowcase.pl.

::

IAB Creative Showcase to konkurs organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w którym nagradzane są najlepsze kreacje reklamowe online. Prace oceniane są kwartalnie przez jury składające się z ekspertów branży marketingu internetowego.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.