Złoto dla Małopolski

Złoto dla Małopolski

Brief for Poland / Aktualności

Atrakcje turystyczne z województw: małopolskiego, świętokrzyskiego, mazowieckiego, podkarpackiego, śląskiego, lubelskiego, warmińsko-mazurskiego oraz wielkopolskiego zostały wyróżnione w tegorocznym Konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny.

-

Kapituła konkursu przyznała 10 Certyfikatów Polskiej Organizacji Turystycznej oraz trzy wyróżnienia. Natomiast z dziewięciu kandydatów zgłoszonych do Złotego Certyfikatu nominowała trzy produkty, z których został wybrany jeden zwycięzca.

Nominacje do Złotego Certyfikatu

Bałtowski Kompleks Turystyczny - woj. świętokrzyskie

Szlak Architektury Drewnianej – woj. małopolskie

Spływ Kajakowy Szlakiem Rzeki Krutyni – woj. warmińsko-mazurskie

Złoty Certyfikat

Szlak Architektury Drewnianej



Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej 2013 roku:

- Małopolska Wieś dla Seniorów – woj. małopolskie

- Baseny Mineralne Solec Zdrój wraz z zapleczem hotelowym w postaci Hotelu**** Malinowy Zdrój – woj. świętokrzyskie

- Szlak Przygody – woj. świętokrzyskie

- Muzeum Fryderyka Chopina w Narodowym Instytucie Fryderyka Chopina – woj. mazowieckie

- Centrum Dziedzictwa Szkła Krosno – woj. podkarpackie

- Szlak Kulinarny Śląskie Smaki – woj. śląskie

- Święto Szlaku Zabytków Techniki – Industriada – woj. śląskie

- Festiwal Filmu i Sztuki "Dwa Brzegi" Kazimierz Dolny - Janowiec n/Wisłą – woj. lubelskie

- "Turystyka Kolejowa TurKol.pl" - Markowy Produkt Turystyczny TurKol.pl – woj. wielkopolskie

- Wybierz Kalisz na weekend - woj. wielkopolskie

Wyróżnienia

- Park Solankowy w Inowrocławiu – woj. kujawsko-pomorskie

- Bukovina Terma Hotel Spa – woj. małopolskie

- Odkryj Rzekę Wisłę - Discover Wisła River – woj. mazowieckie

Tegoroczny Konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny został rozstrzygnięty 18 października w Poznaniu podczas Targów Tour Salon. Galę Certyfikatów 2013 poprowadziła Martyna Wojciechowska, redaktor naczelna National Geographic Traveler, który objął patronatem medialnym tegoroczną XI edycję konkursu.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.