Złoto dla Małopolski

Złoto dla Małopolski

Brief for Poland / Aktualności

Atrakcje turystyczne z województw: małopolskiego, świętokrzyskiego, mazowieckiego, podkarpackiego, śląskiego, lubelskiego, warmińsko-mazurskiego oraz wielkopolskiego zostały wyróżnione w tegorocznym Konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny.

-

Kapituła konkursu przyznała 10 Certyfikatów Polskiej Organizacji Turystycznej oraz trzy wyróżnienia. Natomiast z dziewięciu kandydatów zgłoszonych do Złotego Certyfikatu nominowała trzy produkty, z których został wybrany jeden zwycięzca.

Nominacje do Złotego Certyfikatu

Bałtowski Kompleks Turystyczny - woj. świętokrzyskie

Szlak Architektury Drewnianej – woj. małopolskie

Spływ Kajakowy Szlakiem Rzeki Krutyni – woj. warmińsko-mazurskie

Złoty Certyfikat

Szlak Architektury Drewnianej



Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej 2013 roku:

- Małopolska Wieś dla Seniorów – woj. małopolskie

- Baseny Mineralne Solec Zdrój wraz z zapleczem hotelowym w postaci Hotelu**** Malinowy Zdrój – woj. świętokrzyskie

- Szlak Przygody – woj. świętokrzyskie

- Muzeum Fryderyka Chopina w Narodowym Instytucie Fryderyka Chopina – woj. mazowieckie

- Centrum Dziedzictwa Szkła Krosno – woj. podkarpackie

- Szlak Kulinarny Śląskie Smaki – woj. śląskie

- Święto Szlaku Zabytków Techniki – Industriada – woj. śląskie

- Festiwal Filmu i Sztuki "Dwa Brzegi" Kazimierz Dolny - Janowiec n/Wisłą – woj. lubelskie

- "Turystyka Kolejowa TurKol.pl" - Markowy Produkt Turystyczny TurKol.pl – woj. wielkopolskie

- Wybierz Kalisz na weekend - woj. wielkopolskie

Wyróżnienia

- Park Solankowy w Inowrocławiu – woj. kujawsko-pomorskie

- Bukovina Terma Hotel Spa – woj. małopolskie

- Odkryj Rzekę Wisłę - Discover Wisła River – woj. mazowieckie

Tegoroczny Konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny został rozstrzygnięty 18 października w Poznaniu podczas Targów Tour Salon. Galę Certyfikatów 2013 poprowadziła Martyna Wojciechowska, redaktor naczelna National Geographic Traveler, który objął patronatem medialnym tegoroczną XI edycję konkursu.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.