wp - grudzien 2016

Dolny Śląsk za pół ceny

Brief for Poland / Aktualności

Ruszyła ogólnopolska kampania Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej (DOT), promująca turystyczne walory Dolnego Śląska. W ramach akcji w dniach od 25 do 27 października br. Dolny Śląsk obniży ceny o połowę.

-

Według organizatorów akcji, blisko sto podmiotów zapowiedziało obniżkę cen, a liczba partnerów ciągle rośnie. Będzie można taniej zjeść w restauracjach, przenocować w hotelach, schroniskach, w zamkach i pałacach, odwiedzić muzea i teatry.

Promocję wydarzenia w mediach w całości finansuje DOT, natomiast właściciele obiektów odpowiadają za obniżenie cen swoich usług o połowę w ostatni weekend października - od 25.10 do 27.10.

Informacje dotyczące podmiotów biorących udział w promocji dostępne są pod linkiem.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.