Dolny Śląsk za pół ceny

Brief for Poland / Aktualności

Ruszyła ogólnopolska kampania Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej (DOT), promująca turystyczne walory Dolnego Śląska. W ramach akcji w dniach od 25 do 27 października br. Dolny Śląsk obniży ceny o połowę.

-

Według organizatorów akcji, blisko sto podmiotów zapowiedziało obniżkę cen, a liczba partnerów ciągle rośnie. Będzie można taniej zjeść w restauracjach, przenocować w hotelach, schroniskach, w zamkach i pałacach, odwiedzić muzea i teatry.

Promocję wydarzenia w mediach w całości finansuje DOT, natomiast właściciele obiektów odpowiadają za obniżenie cen swoich usług o połowę w ostatni weekend października - od 25.10 do 27.10.

Informacje dotyczące podmiotów biorących udział w promocji dostępne są pod linkiem.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.