E- przewodnik po PPP

E- przewodnik po PPP

Brief for Poland / Wiedza

Na stronie Platformy PPP ukazał się E-przewodnik, nowe narzędzie, które umożliwia darmowy dostęp do materiałów i publikacji dotyczących partnerstwa publiczno-prywatnego. Autorzy e-przewodnika zgromadzili w jednym miejscu warte uwagi tytuły, w celu ułatwienia osobom zainteresowanym problematyką PPP inicjowanie i wdrażanie projektów w tej formule.

-

E-przewodnik to elektroniczna baza publikacji dotyczących partnerstwa publiczno-prywatnego. Jego celem jest kompleksowe wskazanie analiz, raportów i opracowań dostępnych bezpłatnie w internecie w języku polskim.

Dzięki tematycznemu pogrupowaniu zagadnień zapewniony został wygodny dostęp do publikacji, których autorami są zarówno podmioty sektora publicznego jak i prywatnego. Wskazano w nim hasła i publikacje związane z tematyką partnerstwa publiczno-prywatnego, takie jak np. dług publiczny czy projekty hybrydowe, a także poszczególne etapy życia projektu, do których dane hasła można przypisać.

Zagadnienia w e-przewodniku są udostępnione poprzez:
- Alfabetyczny spis haseł;
- Cykl życia projektu.

Użycie E-przewodnika nie wymaga logowania i pozwala szybko dotrzeć zarówno do materiałów polskich – np. raportów z projektów PPP realizowanych w Polsce jak i czerpać wiedzę z zagranicznych doświadczeń – dzięki dostępowi do tłumaczeń materiałów wydanych za granicą i opisujących projekty realizowane m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii czy Francji.

E-przewodnik jest aktualizowany na bieżąco. Ponadto możemy dotrzeć do materiałów archiwalnych i dzięki wskazaniu dat ich publikacji określić, którego stanu prawnego dotyczą.

Źródło: MRR

::

Przeczytaj także: Raport: PPP w Polsce (cz. I)

Raport: PPP w Polsce (cz. I)

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.