E- przewodnik po PPP

E- przewodnik po PPP

Brief for Poland / Wiedza

Na stronie Platformy PPP ukazał się E-przewodnik, nowe narzędzie, które umożliwia darmowy dostęp do materiałów i publikacji dotyczących partnerstwa publiczno-prywatnego. Autorzy e-przewodnika zgromadzili w jednym miejscu warte uwagi tytuły, w celu ułatwienia osobom zainteresowanym problematyką PPP inicjowanie i wdrażanie projektów w tej formule.

-

E-przewodnik to elektroniczna baza publikacji dotyczących partnerstwa publiczno-prywatnego. Jego celem jest kompleksowe wskazanie analiz, raportów i opracowań dostępnych bezpłatnie w internecie w języku polskim.

Dzięki tematycznemu pogrupowaniu zagadnień zapewniony został wygodny dostęp do publikacji, których autorami są zarówno podmioty sektora publicznego jak i prywatnego. Wskazano w nim hasła i publikacje związane z tematyką partnerstwa publiczno-prywatnego, takie jak np. dług publiczny czy projekty hybrydowe, a także poszczególne etapy życia projektu, do których dane hasła można przypisać.

Zagadnienia w e-przewodniku są udostępnione poprzez:
- Alfabetyczny spis haseł;
- Cykl życia projektu.

Użycie E-przewodnika nie wymaga logowania i pozwala szybko dotrzeć zarówno do materiałów polskich – np. raportów z projektów PPP realizowanych w Polsce jak i czerpać wiedzę z zagranicznych doświadczeń – dzięki dostępowi do tłumaczeń materiałów wydanych za granicą i opisujących projekty realizowane m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii czy Francji.

E-przewodnik jest aktualizowany na bieżąco. Ponadto możemy dotrzeć do materiałów archiwalnych i dzięki wskazaniu dat ich publikacji określić, którego stanu prawnego dotyczą.

Źródło: MRR

::

Przeczytaj także: Raport: PPP w Polsce (cz. I)

Raport: PPP w Polsce (cz. I)

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.