E- przewodnik po PPP

E- przewodnik po PPP

Brief for Poland / Wiedza

Na stronie Platformy PPP ukazał się E-przewodnik, nowe narzędzie, które umożliwia darmowy dostęp do materiałów i publikacji dotyczących partnerstwa publiczno-prywatnego. Autorzy e-przewodnika zgromadzili w jednym miejscu warte uwagi tytuły, w celu ułatwienia osobom zainteresowanym problematyką PPP inicjowanie i wdrażanie projektów w tej formule.

-

E-przewodnik to elektroniczna baza publikacji dotyczących partnerstwa publiczno-prywatnego. Jego celem jest kompleksowe wskazanie analiz, raportów i opracowań dostępnych bezpłatnie w internecie w języku polskim.

Dzięki tematycznemu pogrupowaniu zagadnień zapewniony został wygodny dostęp do publikacji, których autorami są zarówno podmioty sektora publicznego jak i prywatnego. Wskazano w nim hasła i publikacje związane z tematyką partnerstwa publiczno-prywatnego, takie jak np. dług publiczny czy projekty hybrydowe, a także poszczególne etapy życia projektu, do których dane hasła można przypisać.

Zagadnienia w e-przewodniku są udostępnione poprzez:
- Alfabetyczny spis haseł;
- Cykl życia projektu.

Użycie E-przewodnika nie wymaga logowania i pozwala szybko dotrzeć zarówno do materiałów polskich – np. raportów z projektów PPP realizowanych w Polsce jak i czerpać wiedzę z zagranicznych doświadczeń – dzięki dostępowi do tłumaczeń materiałów wydanych za granicą i opisujących projekty realizowane m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii czy Francji.

E-przewodnik jest aktualizowany na bieżąco. Ponadto możemy dotrzeć do materiałów archiwalnych i dzięki wskazaniu dat ich publikacji określić, którego stanu prawnego dotyczą.

Źródło: MRR

::

Przeczytaj także: Raport: PPP w Polsce (cz. I)

Raport: PPP w Polsce (cz. I)

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.