Zachęta do tweetowania

Zachęta do tweetowania

Brief.pl / Inspiracje

Instytucje, które są aktywne na Twitterze obierają różne strategie. Jedne tweetują same, inne najmują do tego agencje, a jeszcze inne, nie wiedzieć czemu, łączą swoje konto z profilem na Facebooku. Jest też inny sposób…

-

Od zeszłego piątku, tj. 10 października, galeria Zachęta oddała swoje konto na Twitterze we władanie… zwiedzających.

Przy okazji prestiżowego konkursu "Spojrzenia 2013" każdy odwiedzający może oddawać swój głos w rywalizacji o nagrodę publiczności. Wystarczy podejść do specjalnie przygotowanego stanowiska z tabletem, na którym cały czas włączony jest profil Zachęty na Twitterze i zatweetować używając jednego z tych hashtagów: #borowski, #bosacki, #bregula, #jastrubczak i #polska. Są to nazwiska artystów biorących udział w "Spojrzeniach 2013" - Tymek Borowski, Piotr Bosacki, Karolina Breguła, Łukasz Jastrubczak i Agnieszka Polska.

Rozstrzygnięcie konkursu "Spojrzenia 2013" nastapi w trakcie gali, która odbędzie się 24 października.

Jak do tej pory, odwiedzający Zachętę opublikowali w jej imieniu 26 tweetów. Biorąc pod uwagę całkowitą liczbę zwiedzających, od 13 września do 17 października było ich 17 295, liczba "ćwierknięć" może nie jest powalająca.

Na pewno jednak jest to bardzo ciekawe wykorzystanie Twittera i mocno kibicuję Zachęcie w dalszym tweetowaniu.

photo: Andreas Eldh/Flickr/CC, mat. prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.