Zachęta do tweetowania

Zachęta do tweetowania

Brief.pl / Inspiracje

Instytucje, które są aktywne na Twitterze obierają różne strategie. Jedne tweetują same, inne najmują do tego agencje, a jeszcze inne, nie wiedzieć czemu, łączą swoje konto z profilem na Facebooku. Jest też inny sposób…

-

Od zeszłego piątku, tj. 10 października, galeria Zachęta oddała swoje konto na Twitterze we władanie… zwiedzających.

Przy okazji prestiżowego konkursu "Spojrzenia 2013" każdy odwiedzający może oddawać swój głos w rywalizacji o nagrodę publiczności. Wystarczy podejść do specjalnie przygotowanego stanowiska z tabletem, na którym cały czas włączony jest profil Zachęty na Twitterze i zatweetować używając jednego z tych hashtagów: #borowski, #bosacki, #bregula, #jastrubczak i #polska. Są to nazwiska artystów biorących udział w "Spojrzeniach 2013" - Tymek Borowski, Piotr Bosacki, Karolina Breguła, Łukasz Jastrubczak i Agnieszka Polska.

Rozstrzygnięcie konkursu "Spojrzenia 2013" nastapi w trakcie gali, która odbędzie się 24 października.

Jak do tej pory, odwiedzający Zachętę opublikowali w jej imieniu 26 tweetów. Biorąc pod uwagę całkowitą liczbę zwiedzających, od 13 września do 17 października było ich 17 295, liczba "ćwierknięć" może nie jest powalająca.

Na pewno jednak jest to bardzo ciekawe wykorzystanie Twittera i mocno kibicuję Zachęcie w dalszym tweetowaniu.

photo: Andreas Eldh/Flickr/CC, mat. prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.