Tak powinna smakować wódka! - kampania Czystej de Luxe

Tak powinna smakować wódka! - kampania Czystej de Luxe

Brief.pl / Inspiracje

Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka zyskała twarz, a nawet dwie: Andrzeja Grabowskiego i Tomasza Karolaka. Obaj panowie zostali ambasadorami najczęściej kupowanej w Polsce marki wódki, bo jak twierdzą, właśnie „Tak powinna smakować wódka”! To pierwsze takie działanie dla tego brandu.

-

Kampania „Tak powinna smakować wódka” oparta jest o rekomendacje przedstawicieli dwóch pokoleń: Andrzeja Grabowskiego i Tomasza Karolaka. Dwaj panowie to dwa różne wizerunki, typy osobowości i publiczności, która ceni ich dokonania. Mężczyzn, których różni wszystko, łączą dwie rzeczy: aktorska pasja i… wyczucie smaku.

Zapytaliśmy naszych konsumentów o to, kogo spośród znanych przyjaciół Czystej de Luxe najchętniej widzieliby w roli ambasadora swojej ulubionej marki. Odpowiedzi były jednoznaczne – zarówno Grabowski jak i Karolak doskonale kojarzą się z tym produktem, ich rekomendacje są bardzo cenione– wyjaśnia Ewa Markiton, senior brand manager Stock Polska.

Rekomendacje ambasadorów Czystej de Luxe mają wzmocnić wizerunek marki jako alkoholu dla każdego, niezależnie od zainteresowań, środowiska i trybu życia.

Smak ten został przygotowany przez producenta na podstawie wyników testów konsumenckich. Doceniony przez jurorów wielu prestiżowych konkursów jakości na całym świecie, takich jak Vodka Masters, czy International Taste and Quality Institute; doceniony przede wszystkim przez konsumentów, których przywiązanie do jej niezawodnego smaku sprawiło, że jest to najczęściej kupowana wódka w Polsce.

POS-y z wizerunkiem aktorów obecne są w punktach sprzedaży na terenie całego kraju od połowy października. Do nowego opakowania Czystej de Luxe dołączona jest ulotka ze wskazówkami, które każdemu konsumentowi pozwolą określić sekret idealnego smaku wódki czystej - tak, jak robią to osoby zawodowo zajmujące się smakiem i oceną alkoholi. Rozrysowany na ulotce diagram to rodzaj zabawy, podczas której konsumenci mogą wcielić się w rolę sommeliera i sprawdzić 6 atrybutów smakowych wódki: łagodność, słodycz, delikatność, ostrość, posmak alkoholu, neutralny zapach. Więcej o technikach degustacji i oceniania wódki konsumenci mogą się również dowiedzieć ze strony zoladkowadeluxe.pl. Dzięki materiałom przygotowanym przez Czystą de Luxe każdy może znaleźć odpowiedź na pytanie, jak powinna smakować idealna wódka.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.