Tak powinna smakować wódka! - kampania Czystej de Luxe

Tak powinna smakować wódka! - kampania Czystej de Luxe

Brief.pl / Inspiracje

Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka zyskała twarz, a nawet dwie: Andrzeja Grabowskiego i Tomasza Karolaka. Obaj panowie zostali ambasadorami najczęściej kupowanej w Polsce marki wódki, bo jak twierdzą, właśnie „Tak powinna smakować wódka”! To pierwsze takie działanie dla tego brandu.

-

Kampania „Tak powinna smakować wódka” oparta jest o rekomendacje przedstawicieli dwóch pokoleń: Andrzeja Grabowskiego i Tomasza Karolaka. Dwaj panowie to dwa różne wizerunki, typy osobowości i publiczności, która ceni ich dokonania. Mężczyzn, których różni wszystko, łączą dwie rzeczy: aktorska pasja i… wyczucie smaku.

Zapytaliśmy naszych konsumentów o to, kogo spośród znanych przyjaciół Czystej de Luxe najchętniej widzieliby w roli ambasadora swojej ulubionej marki. Odpowiedzi były jednoznaczne – zarówno Grabowski jak i Karolak doskonale kojarzą się z tym produktem, ich rekomendacje są bardzo cenione– wyjaśnia Ewa Markiton, senior brand manager Stock Polska.

Rekomendacje ambasadorów Czystej de Luxe mają wzmocnić wizerunek marki jako alkoholu dla każdego, niezależnie od zainteresowań, środowiska i trybu życia.

Smak ten został przygotowany przez producenta na podstawie wyników testów konsumenckich. Doceniony przez jurorów wielu prestiżowych konkursów jakości na całym świecie, takich jak Vodka Masters, czy International Taste and Quality Institute; doceniony przede wszystkim przez konsumentów, których przywiązanie do jej niezawodnego smaku sprawiło, że jest to najczęściej kupowana wódka w Polsce.

POS-y z wizerunkiem aktorów obecne są w punktach sprzedaży na terenie całego kraju od połowy października. Do nowego opakowania Czystej de Luxe dołączona jest ulotka ze wskazówkami, które każdemu konsumentowi pozwolą określić sekret idealnego smaku wódki czystej - tak, jak robią to osoby zawodowo zajmujące się smakiem i oceną alkoholi. Rozrysowany na ulotce diagram to rodzaj zabawy, podczas której konsumenci mogą wcielić się w rolę sommeliera i sprawdzić 6 atrybutów smakowych wódki: łagodność, słodycz, delikatność, ostrość, posmak alkoholu, neutralny zapach. Więcej o technikach degustacji i oceniania wódki konsumenci mogą się również dowiedzieć ze strony zoladkowadeluxe.pl. Dzięki materiałom przygotowanym przez Czystą de Luxe każdy może znaleźć odpowiedź na pytanie, jak powinna smakować idealna wódka.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.