wp - grudzien 2016

Piarowiec bez butów chodzi!

Piarowiec bez butów chodzi!

Magazyn / Inspiracje

Czy public relations to narzędzie marketingowe, które służy do budowania pozytywnych relacji i wizerunku? Jeśli tak, dlaczego specjaliści od PR nie potrafią zadbać o własne relacje?

-

Czy rolnik może obejść się bez pługa, brony, traktora?

Czy stolarz może obejść się bez piły, hebla, poziomicy?

Czy ksiądz może obejść się bez ambony, mszału, stuły?

Dlaczego więc niszczymy narzędzia niezbędne w pracy biznesmena? Dlaczego PR stał się obelgą, a reklama synonimem manipulacji?

Czy zawsze szewc musi być bosy? Jak Wam nie wstyd, piarowcy i reklamiarze, nie protestować, kiedy polityk z trybuny sejmowej wypowiada zdanie, że w tym rządzie jest za dużo piaru, po czym stawia kropkę?

Jak Wam nie wstyd, piarowcy i reklamiarze, nie protestować, kiedy znany dziennikarz – w piątkowym poranku w Tok FM – popisuje się stwierdzeniem, że Platforma Obywatelska potrzebuje teraz relacji, a nie PR-u

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.